برانکو در هفته آخر به طارمی استراحت می دهد؟
به نظر می رسد با توجه به اقای گل شدن مهدی طارمی, برانکو به این بازیکن در هفته آخر لیگ استراحت بدهد.

استراحت مهدی طارمی در هفته آخر لیگ برتر

مهدی طارمی به فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر توانست آقای گل شود.

مهدی طارمی با دو گلی که در بازی برابر ذوب آهن به ثمر رساند نه تنها پرسپولیس را از شکست نجات داد؛ که آقای گلی را هم به طور قطعی به نام خودش نوشت.

مهاجم اول برانکو در پایان هفته بیست و نهم 18 گله شد و رکورد فصل قبل خود را هم شکست. در بازی‌هالی همزمان، از خوش‌شانسی طارمی، رقیبانش با دست خودشان از رقابت آقای گلی کنار رفتند.

منشا که یکی از گل‌های پیکان را به ثمر رسانده و 15 گله شده بود، با کارت قرمز مستقیم، در دقایق پایانی از بازی اخراج شد و آخرین گلش را در همین بازی با خاطره اخراج ثبت کرد.

در خوزستان هم ساسان انصاری نتوانست کاری برابر نفت آبادان پیش ببرد و مقابل تیمی که در نیم فصل اول دو بار دروازه‌اش را باز کرده بود، این بار از گلزنی ناکام ماند. نکته جالب توجه این که انصاری هم مثل منشا در دقایق پایانی بازی از زمین اخراج شد تا او هم با همان 16 گل زده لیگ شانزدهم را به پایان برساند. حالا طارمی مانده و 18 گلی که به ثمر رسانده و آقای گلی‌ای که قطعی شده.

حالا مهاجم پرسپولیس برابر سیاه‌جامگان می‌تواند استراحت کند تا برای بازی حساس برابر الوحده در لیگ قهرمانان با آمادگی بیشتری در مستطیل سبز آزادی حاضر شود. البته اگر برانکو اعتقادی به استراحت ستاره‌اش داشته باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com