انتقاد علی پروین از اقدام بازیکنان پرسپولیس
علی پروین از رفتار بازیکنان پرسپولیس و صحبت‌های بیرانوند در مورد قهرمانی‌های پرسپولیس انتقاد کرد.

واکنش علی پروین به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس

اعتصاب بازیکنان پرسپولیس صدای پیشکسوتان این تیم و حتی علی پروین را هم در آورده و او نسبت به این حرکت بازیکنان واکنش نشان داده است.

پروین در خصوص این حرکت بازیکنان می‌گوید:این اعتصاب اصلا کار قشنگی نبود. اگر بخواهم حرف دلم را بزنم، من به عنوان یک پرسپولیسی از این اتفاقات ناراحت شدم. البته بازیکن حق دارد دنبال پولش باشد چون روی پولی که قرارداد می بندد، حساب باز می کند. باشگاه پرسپولیس هم دنبال پول هست  و اینطور نیست که مدیران باشگاه نشسته باشند. بازیکنان با قهرمانی که به دست آوردند، غیرتشان را نشان دادند اما باید صبورتر از این می بودند.

وی در خصوص شعارهای هواداران علیه بازیکنان نیز گفت:شعارها اصلا قشنگ نبود و مرا ناراحت کرد. همه ما یک خانواده به نام پرسپولیس هستیم. تیمی که قهرمان می شود، نباید چنین اتفاقاتی برایش رخ دهد و توهین شود. هواداران باید صبوری کرده و بازیکنان را درک کنند. این تیم یک فصل زحمت کشیده و نباید الان به حاشیه برود.

وی تاکید کرد: آن موقع که من سرمربی پرسپولیس بودم، بزرگان تیم حواسشان به جوان ها بود. الان هم بزرگان تیم باید چنین کاری انجام دهند و نگذارند تیم به حاشیه برود. به نظرم آنها وظیفه سنگینی در قبال بازیکنان جوان دارند که در پرسپولیس خوب جا بیفتد، نه اینکه اشتباه کنند.

پروین در خصوص صحبت‌های بیرانوند نیز گفت:بیرانوند دروازه بان جوان و با استعدادی است. فکر می کنم از روی عصبانیت آن حرف ها را زده است و خودش هم می داند اشتباه کرده است. من قبلا هم گفته بودم با حضور او دروازه پرسپولیس تا چند سال بیمه شده است. الان هم این را می گویم چون مطمئنم حرف های او احساسی بوده و در پرسپولیس می ماند و باز هم خوب کار می کند. هواداران هم نباید نسبت به صحبت های او حساسیت نشان دهند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir