چه كسانی بیرانوند را شیر كردند تا مصاحبه كند؟
علیرضا بیرانوند مصاحبه ای انجام داد که نشان از عصبانیت او داشت اما چه کسانی دروازه بان پرسپولیس را شیر کرده بودند؟

بیرانوند حرف‌های داخل رختكن بازیكنان پرسپولیس را زد!

اینكه شما در یك مصاحبه چگونه به سؤالات خبرنگاران جواب بدهید به خیلی‌ چیزها بستگی دارد؛ به موقعیت شما، تسلط بر كلام، مهارت در انجام مصاحبه، مشورت با افراد صاحب‌نظر، تجربه، خونسردی و... كه به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند حداقل روز شنبه از آن بی‌بهره بود!

دروازه‌بان شماره یك تیم ملی از شعار بی‌غیرت برخی هواداران پرسپولیس حین بازی با ذوب‌آهن اصفهان حسابی برآشفت و اعلام كرد بعد از بازی با الوحده امارات از پرسپولیس می‌رود!

بیرانوند حرف‌های دیگری هم در مورد 10 سال خواب قهرمانی دیدن هواداران پرسپولیس زد كه دل طرفداران واقعی این تیم را هم به درد آورد تا در یكی، دو روز گذشته و در فضای مجازی حسابی به او حمله كنند! اما چرا علیرضا بیرانوند؟

شنیدیم همه چیز پس از پایان بازی و در رختكن پرسپولیس شروع شد. 5، 6 بازیكن پرسپولیس با عصبانیت فریاد می‌زدند: «هم قهرمان شدیم و هم فحش خوردیم و بی‌غیرت شدیم! مگر می‌شود؟ به تعدادی بوقچی خط دادند ما را از روی سكو بزنند و هیچ‌كس هم نیست برود از ما دفاع كند و...»
بازیكنان عصبانی پرسپولیس به این امید داد و بیداد كردند كه بزرگترهای تیم پس از خروج از رختكن نزد خبرنگاران رسانه‌های گروهی بروند و علیه بوقچی‌ها، بدقولی باشگاه و بی‌غیرت خواندن تیم قهرمان حرف بزنند اما...

بزرگترها سكوت كردند و این وسط علیرضا بیرانوند صاف و ساده‌دل شیر شد و جلو افتاد!

علیرضا بیرانوند حرف‌‌هایی را بر زبان آورد كه در رختكن از زبان بازیكنان پرسپولیس شنیده بود! همبازیان دروازه‌بان ملی‌پوش در رختكن یكی یكی گفتند نمی‌مانند و حالا كه بی‌غیرت شدند از پرسپولیس می‌روند ولی حتی یك نفر از آنها جرأت نكرد آن حرف‌ها را جلوی خبرنگاران بزند. این وسط علیرضا بیرانوند كه ساده‌تر از بقیه بود جلو افتاد و حرف بقیه را زد تا خراب شود!

دروازه‌بانی كه بارها با اظهارنظرات خود كه از روی صداقت و سادگی بیان شده دیگران را به تحسین واداشته یا برای خودش دردسر درست كرده است.

همان قدر كه گپ و گفت بی‌پیرایه و صمیمی بیرانوند در خندوانه و اشاره به رفتگری و كار در كارواش او ستودنی بود به همان نسبت اشتباهاتش در مصاحبه و احساساتی شدنش غیرقابل كتمان است. شعار بی‌غیرت هواداران در استادیوم آزادی و صحبت‌های تحریك‌آمیز چند همبازی در رختكن علیرضا بیرانوند را شیر كرد تا جلوی دوربین‌های تلویزیونی آن مصاحبه را انجام بدهد اما به قول علی پروین باید او را بخشید.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس روستازاده است و دل‌پاك. ناملایمات بسیاری را در زندگی متحمل شده و هر حرفی زده از صفای باطن بوده است. آن هم در روزی كه بزرگترهای تیم سكوت كردند و حرف داخل رختكن را خوردند!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی