حمله عجیب به مدیریت پرسپولیس: فروشنده قالپاق، شده تصميم‎گيرنده پرسپوليس!
بهروز رهبری‌فرد بازیکن قدیمی پرسپولیس به حمایت از بازیکنان پرسپولیس پرداخت.

دفاع بهروز رهبری‌فرد از بازیکنان پرسپولیس

«گفته بودم برف‌های قهرمانی آب شود، اتفاقات بدی رخ می‌دهد، دیدید كه همین‌طور شد.»

این شروع گفت‌وگوی ما با بهروز رهبری‌فرد بود. او حرف‌هایش را این‌طور ادامه داد: «عده‌ای پرسپولیس را به روزی انداختند كه دل بازیكن و هوادار یك هفته بعد از قهرمانی خون می‌شود. به بازیكنان پول داده نمی‌شود و سپس در یك اقدام هماهنگ شده، هواداران را مجبور می‌كنند به تیم قهرمان لیگ برتر فحاشی كنند. كدام هوادار واقعی دلش می‌آمد به كسی مثل طارمی كه آقای گل شده، بیرانوند با آن عملكرد عالی، سیدجلال، ماهینی، فرشاد، مسلمان، كامیابی‌نیا و... بگوید بی‌غیرت؟ این لقب از جای دیگری آمده بود.»

رهبری‌فرد ادامه داد: «به خدا مدیریت در پرسپولیس هزینه دارد. رفتند دم 50 نفر را دیدند كه وارد پرسپولیس شوند، فكر می‌كردند شوخی است! همه‌‌اش به خاطر شهرت بود. از شهرت سیر نمی‌شوند. طرف تا همین چند سال قبل مسئول فروش قالپاق ماشین بوده، حالا برای ستاره‌های پرسپولیس تعیین‌تكلیف می‌كند! اصلاً ورزش ما قاعده و قانون ندارد. هر روز یك بازی جدید. شما كانال‌های تلگرام نزدیك به باشگاه را ببینید كه چه كارهایی می‌كنند. همه‌‌اش به خاطر ماندن است. دودستی میز مدیریت را چسبیده‌اند و ول نمی‌كنند. البته آنها باید یك روزی از باشگاه بروند، همان‌طور كه رویانیان رفت اما توصیه می‌كنم برای مشهور ماندن، در برنامه‌هایی مثل آقای گزارشگر شركت كنند یا برای برنامه 90 عكس سلفی خودشان با بازیكنان پرسپولیس را بفرستند تا از طریق این برنامه نشان داده شود!»

كاپیتان پیشین سرخپوشان گفت: «همین الان از تك‌تك طرفداران تیم بپرسید دوست دارید این بازیكنان كه تیم را قهرمان كردند، در پرسپولیس بمانند یا برخی مدیران فعلی؛ همه پرسپولیسی‌ها، بازیكنان را انتخاب خواهند كرد. شما به من بگویید آقایان در این قهرمانی چه نقشی داشتند؟ به غیر از آنكه اعصاب بازیكنان را به هم ریختند؟ به غیر از اینكه به خاطر20 میلیارد تومان در یك فصل، اجازه دادند اسپانسر باشگاه به اندازه 200 میلیارد تومان استفاده تبلیغاتی كند؟ همه می‌دانند اگر یك بازیكن امروز پولش را از باشگاه پرسپولیس دریافت نكند، دو روز دیگر هرگز نمی‌تواند به پولش برسد. به خدا قسم من از سال 73 تا 86 برای پرسپولیس بازی كردم و روی هم رفته 50 میلیون تومان نگرفتم. همین حالا چك دارم كه ثابت می‌كند 94 میلیون تومان از آن زمان، از پرسپولیس طلب دارم. كسی می‌‌آید مطالبات مرا بدهد؟»

رهبری‌فرد سپس در مورد بازیكنان افزود: «آنها را به اندازه رفقای صمیمی‌ام دوست دارم و به تك‌تك‌شان بابت جامی كه آوردند، تبریك و خسته نباشید می‌گویم. شاهكار كردند اما كاش در این شرایط با صدای آرام‌تری اعتراض می‌كردند. به خدا این‌ها اگر زمان ما فوتبال بازی می‌كردند، حتماً شغل‌شان را تغییر می‌دادند. آنها تا به حال 60 درصد پول گرفته‌اند اما زمان ما، تا آخر فصل یك درصد هم نمی‌گرفتیم. بعد از اتمام لیگ به پروین می‌گفتیم پول‌مان را بده، می‌گفت بشقاب بیاورید تا پول بگیرید! 14 سال برای پرسپولیس بازی كردم، هرگز یادم نمی‌آید در طول یك فصل به اندازه 50 درصد از پولم را گرفته باشم. به هر حال امیدوارم یك مدیر جوان و كاربلد كه عشق شهرت نیست، به پرسپولیس بیاید و كنار بازیكنان باشد.

رهبری‌فرد در نهایت گفت: «از كریم باقری باید به عنوان منطقی‌ترین آدم در پرسپولیس نام ببرم. كاش در پرسپولیس، ما 10 نفر دیگر شبیه كریم داشتیم. امروز پرسپولیس شده 11 بازیكن عالی و یك مربی حرفه‌ای به علاوه كریم باقری. دیگران هیچ تأثیری در قهرمانی نداشتند. هواداران هم كه همیشه كنار تیم هستند و حساب‌شان جداست. یك لحظه فكر كنید اگر كریم نبود، چه می‌شد. امیدوارم مدیر بعدی كه بعد از پایان فصل به پرسپولیس می‌رود، چند پیشكسوت تحصیلكرده را به باشگاه بیاورد تا بازیكنان حتی اگر خواستند اعتصاب كنند، از راه درستش وارد عمل شوند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی