اولین خرید تیم پرسپولیس مشخص شد
شجاع خلیل زاده مدافع تیم سپاهان اصفهان روز شنبه رسما با پرسپولیس قرارداد می بندد.

شجاع خلیل زاده اولین بازیکن پرسپولیس

شجاع خلیل زاده دیروز مقابل استقلال آخرین بازی خود را برای تیم سپاهان انجام داد و با پایان قراردادش رسما از این تیم جدا شد. خلیل زاده که از مدت ها پیش مد نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود، چندباری تا مرز حضور در جمع سرخپوشان پایتخت هم رفت اما با مخالفت سپاهانی ها این انتقال هربار منتفی شد.

حالا با پایان قرارداد خلیل زاده با سپاهان این مدافع بازیکن آزاد است و با خیالی آسوده می تواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند. او از چند روز قبل مذاکرات نهایی اش را با پرسپولیسی ها انجام داده و روز شنبه برای امضای قرارداد رسما به باشگاه پرسپولیس می رود.

بر این اساس خلیل زاده قراردادش را با پرسپولیس رسما ثبت می کند تا اولین بازیکن جدیدی باشد که برای لیگ هفدهم به جمع سرخپوشان ملحق می شود.

خلیل زاده در پایان دیدار امروز با استقلال درباره توافقش با پرسپولیس گفت: «قراردادم با سپاهان تمام شده است. دوست دارم درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. من رنگ قرمز را دوست دارم و در طول لیگ بارها از این رنگ‌ها استفاده کرده‌ام. پرسپولیس هم بزرگترین تیم آسیاست. هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند. فصل تمام شده و این حق را دارم درباره آینده تصمیم بگیرم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com