توافق سومین خرید تیم پرسپولیس
سعید آقایی توافق اولیه با پرسپولیس را انجام داده و اما هنوز قراردادی با این تیم ثبت نکرده است.

سومين خريد برانكو توافق كرد، امضا نكرد!

برانكو گرچه محمد انصاری را هم در اختیار دارد اما همان‌طور كه پیش‌تر نوشتیم به دنبال خرید یك دفاع چپ كلاسیك و قوی است. عملكرد سعید آقایی، مدافع چپ‌پای تراكتورسازی در لیگ شانزدهم حسابی مورد توجه مرد كروات قرار گرفت تا از مسئولان باشگاه بخواهد با شماره 7 تبریزی‌ها مذاكره كنند.

آقایی هم كه در اردوهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و به تازگی مورد توجه كارلوس كی‌روش قرار گرفته است،  بدش نمی‌آید ادامه فوتبالش را در پرسپولیس پیگیری كند. پیوستن به پرسپولیس و فیكس بازی كردن در این تیم می‌تواند جایگاه این مدافع مستعد را در تیم ملی محكم‌تر كند. بدین روی شنیدیم مذاكرات اولیه پرسپولیسی‌ها با سعید آقایی به خوبی پیش رفته و طرفین به توافق رسیده‌اند اما هنوز قراردادی به امضا نرسیده است. این بازیكن یكی، دو مشكل كلی و جزیی دارد كه باید آن را حل كرده و سپس پرسپولیسی شود.

ظاهراً اولین مشكل، چكی است كه آقایی نزد باشگاه گسترش فولاد تبریز دارد و اگر بتواند آن را پاس كند، بازیكن آزاد می‌شود در غیر این صورت پیوستن او به پرسپولیس سخت خواهد بود. یكی از نزدیكان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد سعید آقایی حتی شماره پیراهن خود را در این تیم هم انتخاب كرده تا پس از حل مشكل خود با تیم تبریزی به تهران بیاید و قرارداد ببندد. این بازیكن علاقه خاصی به كریستیانو رونالدو دارد. هر چند سعید آقایی چپ‌پاست اما شماره 7 سرشناس رئال‌ مادرید را الگوی خود قرار داده است. این در حالی است كه شماره 7 پرسپولیس در اختیار سروش رفیعی است و حتی پیراهن شماره 77 را نیز محسن مسلمان می‌پوشد.

شماره 17 هم كه یك 7 دارد، بر تن صادق محرمی پدیده سرخپوشان است و تجربه هم نشان داده برانكو از شماره 27 چندان خوشش نمی‌آید! در همین راستا شنیدیم پیراهن سعید آقایی در پرسپولیس یك پیراهن خاص است كه برخلاف تراكتورسازی تبریز عدد 7 ندارد و او به دنبال پیراهن شماره 8 است! پیراهنی كه در پرسپولیس بر تن بزرگانی همچون علی كریمی، مجتبی محرمی، ناصر محمدخانی، حسین كلانی، مرتضی كرمانی‌مقدم و... بوده و از محبوبیت خاصی نزد هواداران برخوردار است. شماره 8 پرسپولیس پس از جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس خالی مانده و سعید آقایی می‌تواند در لیگ هفدهم آن را بر تن كند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی