درگیری علی علیپور و محسن مسلمان و واکنش تند کریم باقری
در تمرین تیم پرسپولیس, علی علیپور با محسن مسلمان درگیری لفظی پیدا کرد که با برخورد تند کریم باقری همراه شد.

درگیر محسن مسلمان و علی علیپور

تمرین امروز پرسپولیس به علت جلسه برانکو با سید جلال حسینی و حسین ماهینی بابت مشکلات مالی سرخپوشان پایتخت با 30 دقیقه تاخیر و از ساعت 17:30 در مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار شد.

محمد ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه با حضور در محل تمرین جلسه‌ای را درباره مشکلات مالی بازیکنان با برانکو برگزار کرد.

بازیکنان در ابتدا زیر نظر مارکو مربی بدنساز گرم کردند و بعد از آن به دویدن و پاس دادن در حال حرکت پرداختند. آنها  بعد از گرم کردن به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر مارکو تمرینات سرعتی و پرش از موانع انجام می‌داد و گروهی دیگر کار با توپ انجام داد. در ادامه جای این دو گروه با یکدیگر عوض شد.

 در جریان بازی دستگرمی تمرین امروز  پرسپولیس، مشاجره لفظی بین محسن مسلمان و علی علیپور به وجود آمد. این مشاجره در نهایت با برخورد تند کریم باقری با مهاجم سرخپوشان همراه شد.

جریان از این قرار بود که وقتی علیپور با مسلمان درگیری لفظی داشتند، مهاجم تیم پرسپولیس کفش خود را جلوی کریم باقری به زمین کوبید. همین موضوع کافی بود که مربی تیم پرسپولیس با لگد به پشت مهاجم جوان تیمش زده و به او تذکر بدهد که دیگر چنین کارهایی جلوی او انجام ندهد.

 حدود 50 هوادار از روی سکوها نظاره‌گر تمرین بودند و محور صحبت‌های آنها در مورد محرومیت‌شان از تماشای دیدار پرسپولیس و لخویا و ناراحتی‌شان از این موضوع بود.
 بازیکنان در ادامه تمرین به شوت زنی و سانتر از جناحین پرداختند.

 برانکو از نحوه ضربه زدن برخی بازیکنان در تمرین شوت زنی عصبانی شد و تذکراتی به آنها داد.

بشکه‌های آب یخ در کنار زمین تمرین سرخپوشان قرار داده شد و بازیکنان برای اینکه خستگی تمرین را از بدن خارج کنند دقایقی داخل این بشکه‌ها قرار گرفتند.
در پایان تمرین بازکنان به فوتبال درون گروهی پرداختند تا نقاط ضعف تیم لخویای قطر را مرور کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir