خبر خوب نقل و انتقالاتی برای هواداران پرسپولیس
طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد قراردادهای بازیکنان جدید خود را بدون مشکل منعقد خواهند کرد.

ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس بدون هیچ مشکلی

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در حکمی که به تایید مسوولان فدراسیون نیز رسید، از باشگاه‌هایی که بدهکار هستند مجوز جذب بازیکن خارجی را سلب کرد. این مساله باعث شد تا صحبت‌های زیادی در خصوص جذب گادوین منشا از سوی پرسپولیس و تخلف این باشگاه از حکم صادره به وجود آید.

مسوولان پرسپولیس که علیرغم این شایعات به انتشار عکس‌های یادگاری و قرارداد رسمی خود با مهاجم نیجریه‌ای مشغول بودند اکنون اعلام می‌کنند که هیچ تخلفی در این مساله از سوی آنها سر نزده است. برهمین اساس سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید دارد که این باشگاه مشکلی بابت جذب این بازیکن ندارد.

علی‌اکبر طاهری، در این رابطه توضیح می‌دهد: «ما همچون تمام باشگاه‌های دنیا موارد اختلافی در گذشته داشته‌ایم که پرونده آنها به فیفا رفته است و در نوبت رسیدگی قرار دارد اما پرونده‌ای که منجر به حکم شده باشد و آن را حل نکرده باشیم وجود ندارد. تا به امروز بیش از هفتاد میلیارد ریال از مطالبات پرونده‌هایی که در فیفا داشته‌ایم را پرداخت کردیم تا کارمان به محرومیت و مشکلات اینچنینی نرسد اما واقعاً مشکلات گذشته دست ما نیست.»

طاهری با اعلام اینکه آنها در ادامه نیز قراردادهای خود را بدون مشکل منعقد خواهند کرد، تأکید می‌کند: «همانطور که پیش از این اعلام کردیم و جناب آقای تاج هم به درستی اشاره کردند باشگاه پرسپولیس در حال حاضر پرونده جاری در فیفا ندارد. از همین رو ان‌شاءا... قراردادهای جدید هم بدون مشکل ثبت می‌شود تا هواداران میلیونی پرسپولیس که صاحبان اصلی این تیم هستند یک تیم قوی و آماده را در فصل جدید لیگ برتر و ادامه لیگ قهرمانان آسیا شاهد باشند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: ایران ورزشی