افت مهدی طارمی و محسن مسلمان بخاطر رابطه با یک آقازاده ثروتمند!
گفته می شود رابطه نزدیک یک آقازاده با مهدی طارمی و محسن مسلمان باعث افت این بازیکنان شده است.

علت افت مهدی طارمی و محسن مسلمان چیست؟

سرخپوشان تهرانی که عنوان قهرمانی لیگ شانزدهم را به خود اختصاص داده بودند در شرایطی سخت و به لطف پیروزی الهلال برابر الریان به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند تا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف لخویا قطر بروند. دیدار رفت دو تیم روز سه شنبه درحالی به میزبانی پرسپولیس برگزار شد که به واسطه حکم انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سرخپوشان از حضور تماشاگرانشان محروم بودند و همین امر تاثیر زیادی در روند هجومی این تیم گذاشت.

با این حال نبودن تماشاگران هم نمی توانست تنها دلیلی باشد که پرسپولیس در دیدار رفت لخویا را شکست ندهد. این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهدی طارمی آن را از دست داد و بازیکنان دیگر هم چند موقعیت عالی را از دست دادند تا در نهایت بازی بدون گل به پایان برسد. در کنار این اتفاق چند بازیکن دیگر سرخپوشان هم نمایش همیشگی را نداشتند.

یکی از این بازیکنان محسن مسلمان هافبک طراح پرسپولیس بود که به واسطه عملکرد نه چندان خوبش در این بازی با تصمیم برانکو تعویض شد.مهدی طارمی و محسن مسلمان دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در لیگ شانزدهم بودند که اتفاقا علاوه بر داخل زمین در بیرون فوتبال هم رابطه بسیار نزدیکی باهم دارند و تقریبا اکثر ساعات شبانه روز را با هم سپری می کنند و رفت و آمدهایشان با هم است.

این دو بازیکن که در اوج دوران فوتبال خود قرار دارند اما مراقبت زیادی از زندگی حرفه ای خود نمی کنند و شاید دلایل افت آنها به همین مسائل برگردد که تمرکزشان را از روی فوتبال گرفته است.

مسلمان و طارمی قطعا می توانند تا سالها در پرسپولیس بدرخشند و مردان محبوب و تاثیرگذار این تیم باشند به شرط آنکه قدر خود را بدانند. همواره در کنار تیم های پرطرفدار هستند افرادی که دنبال منافع خاص خودشان هستند. افرادی که معمولا وضعیت مالی بسیار خوبی دارند و فقط می خواهند کنار فوتبالیست های مشهور باشند و با آنها عکس بگیرند و در مهمانی های آنچنانی حضور داشته باشند.

یکی از این افراد «آقازاده» یکی از مردان ثروتمند ایران است که دارای برند مشهوری در مواد بهداشتی است. این آقازاده با ستاره های پرسپولیس رابطه خوبی دارد و زندگی خارج از فوتبال آنها را تحت تاثیر قرار داده است. ظاهرا رابطه با همین آقازاده در چند وقت اخیر باعث شده تا مسلمان و طارمی کمتر حواسشان به فوتبال باشد و برای همین نمایش ضعیفی برابر لخویا ارائه دهند!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir