میزان درآمد باشگاه پرسپولیس با کمک طرفدارانش چقدر بوده است؟
باشگاه پرسپولیس بارها از طرفدارانش درخواست کمک کرده است, اما طرفداران این تیم چقدر به باشگاه محبوب خود کمک کرده اند.

درآمد پرسپولیس از سوی طرفدارانش چقدر بود؟

باشگاه پرسپولیس با ارائه یک طرح عجیب، به دنبال آن بود تا درآمدزایی کند.

هواداران تیم سرخپوش تهرانی با حکم سنگین کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیدار مقابل لخویا در تهران محروم شدند تا پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف حریف خود برود.

در حاشیه این بازی اتفاق عجیبی رخ داد. مدیران باشگاه پرسپولیس به قصد درآمدزایی از طرفداران خود خواستند حالا که از حضور در ورزشگاه محروم شده اند، پولی که قرار بود با آن در روز بازی رفت مقابل لخویا به ورزشگاه بیایند و بلیت بخرند را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کنند!

مشخص نیست بر چه اساس و مبنایی چنین طرحی به ذهن مدیران باشگاه پرسپولیس رسید اما اهالی فوتبال و رسانه در راستای شفاف سازی که یکی از اصول مدیریت است، منتظرند تا باشگاه پرسپولیس، رقم های احتمالی دریافتی از هواداران از این طریق را اعلام کند. هنوز هیچ رقم و عددی در این راستا اعلام نشده است.

از سوی دیگر، باشگاه چند ماه پیش از هواداران خواست برای پرداخت طلب بیش از 9 میلیارد تومانی مانوئل ژوزه که پرونده اش در کمیته انضباطی فیفا باز است، وارد عمل شده و هر میزان که ترجیح می دهند، به حساب باشگاه پول واریز کنند اما ماحصل این طرح حتی به یک میلیارد تومان هم نرسید و مجموعا 629 میلیون و 501 هزا و 666 تومان جمع شد که این رقم تا تاریخ 22 فروردین ماه در ارگان خبری باشگاه ثبت شده است.

به معنای دیگر، هواداران پرسپولیس به اندازه ای که مدیران این باشگاه تصور می کنند، تمایلی به کمک به باشگاه خود نشان نمی دهند اما باید دید طرح اخیر مدیران پرسپولیس چه درآمدی برای شان به همراه داشته است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی