توافق پرسپولیس با طلبکاران؛ قرارداد منشا امضا می شود
گفته می شود که پرسپولیس با طلبکاران خود به توافق رسیده و این تیم بدون مشکل با گادوین منشا قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

منشا بدون مشکل با پرسپولیس امضا می کند

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام کرد اگر پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری مدارکشان در خصوص رسیدگی به پرونده طلبکاران خارجی کامل باشد، مشکلی برای جذب و ثبت قرارداد بازیکنان خارجی ندارند.

روزبه وثوق‌احمدی درباره دعوت از ۲۳ باشگاه بدهکار به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان که در نهادهای بین‌المللی احکامی دارند اظهار داشت: برخی از این باشگاه‌ها که به بازیکنان و مربیان خارجی بدهی دارند و احکام آنها در کمیته انضباطی فیفا یا نهادهای بین‌المللی دیگر صادر شده است، مدعی شده‌اند با طلبکاران خود وارد مذاکره شده، بدهی آنها را پرداخت کرده یا قسط‌بندی کرده‌اند. باتوجه به اینکه به فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم و طبق مصوبه هیئت رئیسه باشگاه‌هایی که احکامی در این خصوص داشته باشند، حق گرفتن بازیکن خارجی ندارند، از آنها دعوت کردیم تا وضعیت‌شان بررسی شود.

وی در خصوص اینکه باشگاهی مثل پرسپولیس هم گادوین منشا را جذب کرده و در صورتی که با طلبکاران خود وارد مذاکره شده باشد مشکلش برای ثبت قرارداد این بازیکن حل خواهد شد یا نه، گفت: مدارک‌ها ممکن است تفاوت‌هایی با هم داشته باشند. اگر باشگاهی با طلبکار خود مذاکره کرده و بدهی‌اش را قسط‌بندی کرده باشد، باید دید این اتفاق به چه صورت افتاده است. اگر خود طلبکار قبول کرده که پولش را به صورت قسطی دریافت کند و برگه قسط‌بندی را امضا کرده باشد، مدارک مشکلی ندارد. با این حال اگر این مسئله در میان نباشد، مدارک با نقص مواجه باشد و اقساطی هم پرداخت نشده باشد، مورد تأیید ما هم نیست. اگر پرسپولیس یا هر باشگاهی مدارکش در این زمینه کامل باشد، مشکلی برای جذب بازیکن خارجی و ثبت قراردادش ندارد.

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه استعلام باشگاه تراکتورسازی از فیفا برای جذب سه بازیکن آزاد پس از پایان نقل و انتقالات اعلام شده یا نه، خاطرنشان کرد: هنوز پاسخ این استعلام نیامده و باید تا زمان پاسخ رسمی فیفا صبر کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir