گادوین منشا پنالتی زن اول پرسپولیس!
براساس درخواست برانکو, گادوین منشا پنالتی زن اول پرسپولیس در لیگ هفدهم خواهد بود .

گادوین منشا پنالتی زن اول پرسپولیس در لیگ هفدهم!

 نداشتن پنالتی زن مطمئن مشكل بزرگی بوده كه در دو، سه سال اخیر این تیم و هوادارانش را آزار داده است. این در حالی است كه با وجود بازیكن تكنیكی و سرعتی همچون مهدی طارمی، پرسپولیس بیشتر از هر تیمی در لیگ برتر پنالتی میگیرد و بیشتر از هر تیمی هم آن را از دست میدهد!

با توجه به ‌سابقه مهدی طارمی در خراب كردن ضربات پنالتی، برانكو ابتدای فصل گذشته حسین ماهینی را به عنوان پنالتی زن اول تیمش معرفی كرد كه پس از بازی با استقلال خوزستان این مأموریت از او پس گرفته شد. در ادامه وظیفه زدن پنالتی به رامین رضاییان محول شد كه او هم انواع و اقسام شیوه‌ها - از پنالتی به سبك لیونل مسی و لوئیس سوارس بگیرید تا ضربه چیپ- را امتحان كرد و از قضا توپ‌هایش را تبدیل به گل كرد اما پس از كنار گذاشتن رامین رضاییان توسط برانكو، پرسپولیس بار دیگر با بحران نداشتن پنالتیزن مطمئن روبه‌رو شد.

مهدی طارمی دو پنالتی در لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان و لخویا قطر خراب كرد و سیدجلال حسینی هم ترسید پشت ضربه پنالتی بایستد تا این بحران كامل شود و...

با این مقدمه نسبتاً بلند میخواهیم به سمع و نظرتان برسانیم برانكو برای حل مشكل پنالتی زدن در پرسپولیس سراغ یك بازیكن خارجی رفته است.

شنیدیم مرد كروات تصمیم گرفته است كه گادوین منشا را به عنوان پنالتی زن اول پرسپولیس در لیگ هفدهم معرفی كند. این مهاجم اهل نیجریه فصل گذشته در پیكان هم پشت ضربات پنالتی میایستاد و آنها را تبدیل به گل میكرد بر همین اساس برانكو روی این توانایی گادوین منشا حساب ویژه‌ای باز كرده است البته نكته جالب این انتخاب رقابت گادوین منشا و مهدی طارمی برای كسب عنوان آقای گلی لیگ برتر است.

جالب‌تر میشود وقتی بدانید مهدی طارمی فصل آینده باید پنالتی بگیرد و آن را دو دستی تقدیم رقیبش كند تا منشا تعداد گل‌هایش را بالاتر ببرد!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی