بشار رسن؛ جانشین سروش رفیعی در پرسپولیس!
با تمدید کمال و قطعی شدن بازگشت نوراللهی لیست بزرگسالان پرسپولیس پر می شود و حالا پرسپولیس درصدد جذب بشار رسن بازیکن زیر 23 سال عراقی است!

بشار رسن بازیکن عراقی به پرسپولیس می آید؟

گفته می شد اگر سروش رفیعی تمدید کند علوان زاده از لیست خارج می شود اما حالا بجای علوان زاده ای که برانکو به او اعتقاد دارد و نامش را در فهرست مازاد نگذاشته محکم تر از قبل است.
اینکه نظام وظیفه با کسری خدمت عالیشاه موافقت کند و آنوقت سیاست باشگاه و برانکو در قبال امید چه باشد فعلا مشخص نیست. تا اینجای کار که پرشدن لیست و جذب نعمتی بعنوان هافبک چپی که سابقه بازی در هافبک نفوذی و راست را هم دارد حکایت از آن دارد که خیلی منتظر عالیشاه نبوده اند.

ناطق هم با نپذیرفتن پیشنهاد 150 و بعد هم 200هزار دلاری باشگاه دیر متوجه شد که تعلل و امروز و فردا کردن ها و دو بار خلف وعده در سفر به تهران برایش اینگونه تمام می شود که برانکو در پاسخ به سوال باشگاه بگوید: فعلا ناطق نه.با مصلح امضا کنید.

با این اوصاف از امروز به بعد باید منتظر تمدید با کمال بود و قطعی شدن بازگشت نوراللهی و بعد هم پرشدن لیست بزرگسالان و تماشای اینکه چه نفراتی بعنوان بازیکن زیر 23و 21سال جذب می شوند.

در فهرست زیر 23ساله ها فقط محرمی هست و هشت جای خالی. بشار رسن گزینه اصلی باشگاه برای جانشینی سروش رفیعی است. هافبک زیر 23سال تیم ملی عراق که تلاش باشگاه بر این بود بلافاصله بعد از تساوی عراق و ژاپن در تهران مذاکرات نهایی را با او انجام دهد اما گویا باید دید با توجه به بازگشت عراقی ها بشار در تهران مانده یا همراه تیمش بازگشته.

سفر ترکاشوند به قرقیزستان برای بررسی امکانات ورزشگاه بیشکک هم نشان می دهد ادامه مذاکرات با رسن ابتدا با مدیربرنامه هایش انجام می شود و سپس اگر توافقی حاصل شد ملی پوش عراقی که باشگاه روی او حساب ویژه بازگرده به تهران می آید. ایجنت ایرانی بشار رسن هم در دو مقطع نقل و انتقالاتی وعده جذب ضرغام اسماعیل را به باشگاه داد و دو بار وعده جذب ناطق را و حال باید دید بشار رسن که فصل قبل هم گزینه برانکو بود سرخپوش می شود یا خیر. فعلا باشگاه و برانکو گزینه جدی برای فهرست زیر 23ساله ها ندارند مگر آنکه خبرش به بیرون درز پیدا نکرده باشد.

در فهرست زیر 21ساله ها هم درویش وند و طاهرخانی هستند و سیزده جای خالی. از امروز برانکو و باشگاه روی جذب بازیکنان جوان زوم خواهند کرد و آنطور که با خبر شده ایم اولویت برانکو جذب مدافع میانی، پلی میکر،  وینگر و تا حدودی مهاجم زیر 23و 21سال است و بسیار بعید است خریدی بزرگسال داشته باشیم مگر آن که تمدید با کمال یا بازگشت نوراللهی با مشکلی مواجه شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی