رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه پرسپولیسی می شوند
پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه سورپرایز بزرگ پرسپولیسی‌ها در جذب یک بازیکن بین المللی نظیر اشکان دژاگه گفته است: خودتان می‌گویید شایعه! پس به شایعه نباید اهمیت داد.

به شایعه پرسپولیسی شدن رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه اهمیت ندهید

بر خلاف اخبار منتشر شده، باشگاه پرسپولیس اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد را نمی‌خواهد. اول اینکه پرسپولیس در پست هافبک تهاجمی و مهاجم هدف بازیکن نمی‌خواهد و دوم اینکه فهرست این تیم فقط یک بازیکن دیگر کم دارد که آن هم برای احمد نوراللهی است. مساله مهم‌تر این است که باشگاه پرسپولیس پول جذب این 2 بازیکن را ندارد ضمن اینکه دژاگه و قوچان‌نژاد هم بارها گفته‌اند که برای بازی در لیگ ایران تمایلی ندارند.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه سورپرایز بزرگ پرسپولیسی‌ها در جذب یک بازیکن بین المللی نظیر اشکان دژاگه گفته است: «خودتان می‌گویید شایعه! پس به شایعه نباید اهمیت داد. چنین خبری نیست و تمام مسائل همچون همیشه در آرامش کامل پیگیری می‌شود. نام‌هایی نظیر اشکان دژاگه بزرگ هستند اما فعلا هیچ قصدی برای جذب این بازیکن وجود ندارد.»

البته با تمام موارد فوق طبیعی است که با توجه به موقعیت این دو بازیکن برای ادامه فوتبال در اروپا و رقم‌شان، اگر پرسپولیس می‌توانست این دو ملی‌پوش را هم جذب کند بعید بود آنها تمایلی به این انتقال داشته باشند و داستان نخواستن کاملا دو طرفه است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:جام نیوز