دلیل عدم تمایل طارمی برای ماندن در پرسپولیس مشخص شد
مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس تمایل چندانی برای ماندن در پرسپولیس ندارد چرا که این بازیکن اشباع شده است!

مهدی طارمی از بازی در ایران اشباع شده است

مسئولان باشگاه پرسپولیس در آخرین نشستی که با مهدی طارمی داشتند به این نتیجه رسیدند که این بازیکن علاقه چندانی برای ادامه کار در پرسپولیس ندارد و به نوعی از بازی در فوتبال ایران اشباع شده است. این نکته‌ای است که برانکو ایوانکوویچ هم به آن رسیده بود و از این‌رو این مربی اصرار به ستاره تیمش ندارد.

طارمی برای اینکه بتواند راهی یک تیم خوب اروپایی شود به دنبال این است که در این مقطع با یک تیم معمولی اروپایی قرارداد ببندد و بعد از جام جهانی مقصد اصلی خود را مشخص کند. اما مشکل اینجاست که هیچ باشگاهی حاضر نمی‌شود برای رضایت نامه طارمی یک میلیون یورو هزینه کند و با او قرارداد یکساله امضا کند. در واقع هر باشگاهی هم که برای رضایت نامه این بازیکن یک میلیون یورو هزینه کند آن وقت با او قرارداد بلند مدت امضا خواهد کرد تا حداقل بتواند برای چند سال از او بهره ببرد.

فعلا طارمی شرایطی نامشخص دارد و خودش هم نمی‌داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. از طرفی باشگاه پرسپولیس هم حاضر نیست به راحتی شماره 9 خود را از دست بدهد اما مسئولان این باشگاه باید روحیه و انگیزه این بازیکن خود را هم در نظر بگیرند. مطمئنا ماندن این طارمی در پرسپولیس خیلی نمی‌تواند به صلاح این تیم و خود او باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی