4 کاپیتان این فصل پرسپولیس مشخص شدند
برانکو ایوانکوویچ 4 کاپیتان این فصل پرسپولیس را مشخص کرد.

کاپیتان های این فصل پرسپولیس چه کسانی هستند؟

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس کاپیتان های تیمش را برای فصل جدید مشخص کرده است.

بر این اساس پس از سید جلال حسینی، حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس خواهد بود و پس از ماهینی نیز به ترتیب محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا کاپیتان های سوم و چهارم پرسپولیس در لیگ هفدهم خواهند بود.

اولویت بندی کاپیتان های این تیم بر اساس سابقه حضور این بازیکنان در پرسپولیس صورت گرفته است. سید جلال حسینی و حسین ماهینی با توجه به سابقه حضورشان در پرسپولیس کاپیتان اول و دوم این تیم هستند. سید جلال فصل گذشته پس از چند سال دوری از پرسپولیس راهی این تیم شده بود اما در گذشته سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را در کارنامه داشت. ماهینی هم به دلیل خدمت سربازی از پرسپولیس دور شده بود که با پایان یافتن دوران خدمت فصل گذشته به این تیم بازگشت.

درباره مسلمان و کامیابی نیا نیز با توجه به اینکه این دو بازیکن سابقه بیشتری از سایر بازیکنان فعلی در پرسپولیس دارند به عنوان کاپیتان های بعدی تیم معرفی شدند. برانکو برای انتخاب کاپیتان پرسپولیس وحید امیری را در میان انتخاب های خود قرار نداده تا مشخص شود سابقه حضور در پرسپولیس برای او نسبت به تجربه شخصی این بازیکنان در فوتبال در اولویت قرار دارد. همچنین فرشاد احمدزاده نیز با وجود داشتن سابقه قابل توجه در پرسپولیس یکی از چهار کاپیتان این تیم برای فصل جدید نیست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی