منتظر پرسپولیس هجومی و مهار ناپذیر باشید
پرسپولیس با 3 بازیکنی که در تابستان جذب کرده می‌تواند به مراتب هجومی‌تر از فصل قبل باشد و روزهای خوشی در انتظار تیم برانکو است.

خط آتش مهار ناپذیر در پرسپولیس

فصل قبل پرسپولیس با وجود آنکه توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد اما در امر گلزنی زیاد موفق نبود و بازی‌های زیادی را با اختلاف یک گل پشت‌سر گذاشت.

در تابستان سال جاری به نظر می‌رسد برانکو اولویت نخست تیمش را تقویت خط حمله قرار داده است و با 3 بازیکن هجومی که سرخپوشان جذب کرده‌اند روزهای خوشی در انتظار هواداران پرسپولیس است. گادوین منشا مهم‌ترین خرید هجومی پرسپولیس است؛ بازیکنی که در پیکان خیلی خوب جواب داد و در پرسپولیس هم شروعی توفانی داشته و در دیدار اخیر این تیم در اردوی اوکراین توانست یک گل بزند، یک پاس گل بدهد و یک توپ هم به تیر دروازه بزند تا نشان دهد که انگیزه بسیار بالایی برای اثبات توانایی‌هایش دارد. خرید دوم هجومی سرخپوشان سیامک نعمتی است که او هم از آمادگی بالایی برخوردار است. نعمتی یک هافبک هجومی جنگنده و پرتلاش است که با توجه به شم گلزنی بالا و توانایی و مهارتی که در زدن ضربات از راه دور دارد می‌تواند بار هجومی سرخپوشان را تقویت کند.

پرسپولیس فصل قبل به ندرت شوتزنی از پشت محوطه جریمه را امتحان می‌کرد و با آمدن سروش بود که پرسپولیس گاهی اوقات از پشت محوطه اقدام به شوتزنی می‌کرد. الان با آمدن نعمتی سرخپوشان از این حیث هم تقویت شده‌اند.

خرید سوم سرخپوشان که می‌تواند سبک بازی این تیم را نسبت به فصل قبل هجومی‌تر کند بشار رسن است. این بازیکن عراقی هم از تکنیک و سرعت بالایی برخوردار است. او توان بازی در چند پست را دارد. وی هافبک هجومی، وینگر چپ، هافبک دفاعی و حتی بازی کردن در خط حمله را هم امتحان کرده است.

رسن عراقی هم تخصص بالایی در بازی هجومی دارد و حضور او در کنار منشا و نعمتی طراوت خاصی به خط حمله سرخپوشان می‌دهد. در کنار این سه بازیکن وحید امیری و علی علیپور هم با سرعت بالایی که دارند هر خط دفاعی را به لرزه در می‌آورند و باید منتظر روزهای خوبی برای پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: وطن امروز