بشار رسن, خرید عجیب پرسپولیس!
بشار رسن مدافع هافبک عراقی پرسپولیس فقط برای گرفتن عکس با پیراهن پرسپولیس به ایران خواهد آمد!

بشار رسن چه زمانی به پرسپولیس می آید؟

بشار رسن را می توان یکی دیگر از خریدهای خارجی عجیب پرسپولیس دانست. از این جهت که هم پرسپولیس در پست او با وجود داشتن محمد انصاری، شایان مصلح و یک خط جلوتر وحید امیری و سیامک نعمتی نیازی به بازیکن جدید ندارد و هم اینکه این بازیکن مشخص نیست چه زمانی می خواهد در تمرینات پرسپولیس حاضر شود. جالب تر اینکه پرسپولیسی ها مدعی اند با رسن قرارداد امضا کرده اند اما این بازیکن همچنان در عضویت تیم نیروی هوایی عراق است و برای این تیم به میدان می رود.

رسن اخیرا به اردوی تیم امیید کشورش هم دعوت شده و طبق اعلام مدیر برنامه های او قرار است بعد از همراهی این تیم در رقابت های مقدماتی المپیک راهی تهران شود تا خودش را با برانکو معرفی کند.

حقیقت امر این است که رسن قرار است برای عقد قراداد نهایی با پرسپولیس و عکس گرفتن با پیراهن این تیم به تهران بیاید و بعد از آن دوباره به عراق باز خواهد گشت تا تیم نیروی هوایی را در بازی های لیگ عراق همراهی کند. رسن به پرسپولیسی ها اعلام کرده حداقل تا هفته سوم و چهارم لیگ نمی توانند روی او حساب کنند چرا که بازی های نیروی هوایی تا آن موقع طول می کشد.

در واقع قرار است رسن بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل خسته کنند با تیم نیرویی هوایی عراق راهی تهران شود تا در تمرینات سرخپوشان شرکت کند. باید دید در چنین شرایطی او اصلا کارایی برای تیم برانکو خواهد داشت یا نه. شاید این مسادل باعث شود برانکو به طور کل قید خرید این بازیکن عراقی را بزند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی