برانکو ایوانکوویچ پس از قهرمانی پرسپولیس چی گفت
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس قهرمانی در سوپر جام را برای تیمش بسیار مهم عنوان کرد.

صحبت های برانکو ایوانکوویچ پس از قهرمانی پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ پس از فتح سوپرجام فوتبال ایران با برتری 3 بر صفر برابر نفت تهران گفت: بهترین حالت برای ما این بود که با قهرمانی وارد لیگ شویم. این قهرمانی برای ما خیلی مهم بود.

برانکو ادامه داد: از بازیکنانم به خاطر نمایش زیبا تشکر می‌کنم مخصوصا در فازی که در تمرینات پیش برده‌ایم. برای ما همانطور که گفتم برد مهم بود و امسال این اولین قهرمانی ما بود و امیدوارم آخرین نباشد. یک‌بار دیگر توانستیم هواداران را خوشحال کنیم و باید به آنها تبریک بگویم. باز هم باید از کادر فنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه تشکر کنم. ما همین روند را ادامه خواهیم داد.

برانکو افزود: انتظار اینکه قهرمانی را کسب کنیم، داشتیم. از مشکلات نفت از بازیکنان تا کادر فنی آنها اطلاع داشتیم اما با حضور حمید درخشان و خورشیدی مطمئن هستم در یکی دو ماه آینده می‌توانند برای هر حریفی خطرناک باشند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص افزایش جام‌های قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: این اولین قهرمانی ما در فصل جدید بود و امیدوارم آخرین قهرمانی‌مان نباشد. هدف ما بیشترین برد و قهرمانی است. با تمام توان در سه جام پیش‌رو جلو می‌رویم و طبیعی است یک ماه دیگر بهتر از این باشیم.

برانکو در خصوص حضور آدام همتی نوه سعید راد در این تیم گفت: بله ایشان بازیکن پرسپولیس است و مدارک خود را از کانادا گرفته و قراردادش را ثبت کرده است. در یک سال آینده مشخص می‌شود که او و دیگر بازیکنان جوان می‌توانند خودشان را به سطح پرسپولیس برسانند یا خیر.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی