اقدام غافلگیرانه پرسپولیس علیه مهدی طارمی
باشگاه پرسپولیس در اقدامی غافلگیرانه, مهدی طارمی را جریمه و از قرارداد وی کسر کرد!

کسر قرارداد مهدی طارمی توسط پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز فصل تصمیمی عجیب در قبال طارمی گرفت تصمیمی که به نظر می رسد در طول فصل جدید تبعات منفی برای این باشگاه در پی خواهد داشت.

درست زمانی که پرسپولیس به عنوان آماده ترین تیم فوتبال ایران در سوپر جام قدرت نمایی کرد و تصویری مقتدر را برای حضور در رقابت های لیگ هفدهم نشان داد این باشگاه با جریمه طارمی، مهم ترین بازیکن پرسپولیس را در موضعی تند علیه این باشگاه قرار داد.

گاهی این بازیکنان هستند که با تصمیمات و گفته های عجولانه خود یک تیم را به حاشیه می برند اما انتظار از مدیران باشگاه ها بالاتر است. آنها مسئولیت کنترل وضعیت یک باشگاه را به عهده دارند. اما در پرسپولیس درست شاهد عکس این ماجرا بودیم.

کسر قرارداد طارمی تبعات منفی برای پرسپولیس دارد و تاثیر مستقیم روی عملکرد مهاجم پرسپولیس خواهد گذاشت. طارمی در موضع واکنش مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. به این ترتیب اگر در طول فصل جدید طارمی بی انگیزه شود و مهاجم همیشه نباشد مدیران پرسپولیس نباید تعجب کنند. خود آنها این شرایط را برای مهم ترین بازیکن تیم رقم زدند.

شکی نیست شخص برانکو ایوانکوویچ منتقد اول این حرکت باشگاه پرسپولیس خواهد بود چرا که با این حرکت انرژی طارمی پیش از آغاز فصل جدید گرفته شد. حتی اگر بابت رویدادهای اخیر او لایق جریمه بوده زمانی که به تمرینات بازگشت و زمانی که اعلام کرد برای فصل جدید در پرسپولیس حضور خواهد داشت می شد کوتاه آمد و چنین جریمه ای را در نظر گرفت اما با این تصمیم باید در انتظار حواشی جدید در پرسپولیس بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی