توضیح گادوین منشا درباره شادی گل جنجالی اش مقابل تراکتورسازی
گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس اولین گل خود در ترکیب این تیم را از روی ضربه ایستگاهی به ثبت رساند تا استارت خود برای گلزنی را اینگونه ثبت کند.

احساس گادوین منشا درباره گلزنی برای پرسپولیس

گادوین منشا که در هفته اول با توجه به عمل جراحی صورت گرفته، دقایق کوتاهی را برای حضور در ترکیب پرسپولیس به دست آورد، اینبار از محرومیت علی علیپور برای حضوری فیکس در کنار مهدی طارمی سود برد. منشا که البته هنوز با آمادگی صد در صدی فاصله زیادی دارد، در دقایق ابتدایی توانست از روی ضربه ایستگاهی گل اول سرخپوشان را به ثمر برساند. او البته بعد از گلزنی در اتفاقی عجیب به سمت هواداران تراکتورسازی رفت و رو به آنها به شادی پرداخت.

موضوعی که تصور می‌شد واکنشی به اتفاقات قبل از بازی و حضور برخی هواداران تراکتورسازی در فرودگاه و شعار علیه این بازیکن سیه چرده باشد. او البته توضیح عجیب و جالب توجهی در این رابطه دارد و این شادی برابر هواداران تراکتورسازی را اصلا انتقامی نمی‌داند: من از گلی که برای پرسپولیس زدم خوشحال بودم. کلا از زدن گل خوشحال می‌شوم و این اتفاق عجیبی نیست. با این حال تصورم این بود که آنها طرفدار پرسپولیس هستند و به همین خاطر سمت آنها رفتم و قصدی بابت ناراحت کردن هواداران تراکتورسازی نداشتم.

او در پاسخ به اینکه چطور متوجه اینکه آنها هواداران رقیب هستند نشد گفت: آنها بیشتر قرمز بودند و این باعث شد تا اشتباه کنم. این تنها یک اشتباه از سمت من بود و فکر کردم چون قرمز هستند حامی ما هستند!

گادوین منشا درباره اولین گلش با پیراهن پرسپولیس و امیدواری‌اش برای ادامه این روند نیز گفت: این یک شروع خود و امیدوارکننده است. خوشحالم از این بابت و امیدوارم بتوانم آن را بارها و بارها تکرار کنم. حس خوبی اینجا دارم و امیدوارم شرایط به‌ همین شکل ادامه پیدا کند و به موفقیت‌های بزرگتر برسیم. این یک برد بزرگ برای ما بود و تیم حریف فرصت خوبی داشت و به خوبی توانستیم با استفاده از موقعیتی که داشتیم به نتیجه برسیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com