اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس را بشناسید
اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس پس از مدت‌ها انتظار و چهل روز پس از اعلام اعضای هیئت مدیره استقلال امروز از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس

اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شدند و برخلاف گمانه زنی ها نام بیژن ذوالفقارنسب در میان آن دیده نمی شود.

برخلاف همه گمانه زنی هایی که هیچ وقت تکذیب نشد نام بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت پرسپولیس که رابطه نزدیکی با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دارد در هیئت مدیره جدید دیده نمی شود.

محمدرضا زادمهر و فرشید گلزاده از هیئت مدیره قبلی در فهرست افراد هیئت مدیره حاضر نیستند. زادمهر به دلیل مشکلاتی که از سوی اداره مالیات برایش به وجود آمده بود استعفا داد و خیلی زود مورد پذیرش قرار گرفت.

گلزاده هم که مسئول فروشگاه های زنجیره ای رفاه است به عنوان عضو اقتصادی هیئت مدیره فعالیت می کرد اما او هم در لیست جدید جایی ندارد.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس از مدیران مطرح صنعتی است که به واسطه ریاست در سندیکای چوب و کاغذ در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران عضویت دارد و رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی است.

محمدرضا حاجی بیگی هم پیش از این حدود چهار سال ریاست آتش نشانی تهران را بر عهده داشته و یک سال هم به عنوان مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تهران سابقه فعالیت داشته  است. حاجی بیگی قبلا به عنوان روابط عمومی بانک مرکزی فعالیت داشته و در دهه ‏اول ‏انقلاب عضو هیات مدیره فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بوده است.‏

نکته جالب ابقای طاهری، گرشاسبی و کاشانی است. جعفر کاشانی ارتباط دیرینه ای با وزیر ورزش داشته و حتی در برخی عیادت های وزیر ورزش از پیشکسوتان هم او را همراهی کرده است.

پیش بینی می شد گرشاسبی که از مدیران منسوب به گودرزی بوده و سمت خود به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و مدیرکل حوزه سرپرستی وزارت ورزش را از دست داده است، در هیئت مدیره جدید نباشد اما در سمت خود ابقا شده است.
گرشاسبی رابطه نزدیکی با طاهری دارد و حتی در جلسات برخی از قرارادادها و نقل و انتقالات پرسپولیس هم طاهری را همراهی می کند. ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس یک پیشکسوت را شامل شده و سایر نفرات مدیران ورزشی، صنعتی و اقتصادی هستند.

برگزاری اولین نشست هیئت مدیره در دفتر وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع طی امروز یا نهایتا فردا و ابقای کاشانی و طاهری به عنوان رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه از جمله اخباری است که به گوش می رسد.

برخی منابع خبری ادعا می کنند طاهری به دلیل موانع حقوقی و مشکل بازنشستگی که دارد همچنان به عنوان سرپرست به فعالیت خود ادامه می دهد و برخی نیز خبر می دهند وی با تصمیم وازرت ورزش و اعضای هیئت مدیره به سمت مدیرعاملی منصوب خواهد شد.

سلطانی فر که مدیر تنش زایی نیست، برقراری آرامش و دوری از حواشی در عرصه ورزش و ثبات مدیریتی در دو باشگاه سرخابی را در دستور کار خود قرار داده است. سلطانی فر این روزها با مشکل عدم حضور قریب در جلسات هیئت مدیره استقلال هم روبرو شده و باید دید هیئت مدیره جدید پرسپولیس تعامل و همفکری لازم را خواهند داشت یا مانند قریب در استقلال به دلایل مختلف از جمله بی اطلاعی از وضعیت قراردادها، پرداختی ها و برخی تصمیمات کلان باشگاه دچار مشکل خواهند شد.

در حال حاضر قریب که رئیس هیئت مدیره استقلال شده به همین دلایل در جلسات شرکت نکرده و می خواهد در این باره با وزیر ورزش گفت و گو کند. در واقع عدم هماهنگی و تعامل کادر جدید خطری است که در هیئت مدیره جدید پرسپولیس هم ممکن است به وجود بیاید و این یکی از چالش هایی است که وزارت ورزش ممکن است با آن مواجه شود.

در شرایط فعلی همه می خواهند بدانند برخلاف کاشانی و گرشاسبی که ارتباط نزدیکی با طاهری دارند، دو عضو جدید تا چه حد با طاهری تعامل و روابط مثبت داشته و چه مواضعی در قبال تصمیمات و نوع مدیریت او اتخاذ خواهند کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir