بازیکن جدید پرسپولیس نمیتواند برای این تیم بازی کند!
طبق ادعای رسانه ها، بشار رسن هافبک عراقی و جدید باشگاه پرسپولیس به زودی راهی تهران می شود تا آمادگی خود برای دیدار با الاهلی عربستان از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بالا ببرد.

بشار رسن کی به ایران می آید؟

بشار رسن که همچنان برای نیروی هوایی بازی می کند، قرار است پس از دیدار هفته آینده تیمش به تهران بیاید تا تمرینات خود را با تیم پرسپولیس آغاز کند.
بشار که در قراردادش ذکر شده بود نمی تواند پیش از اتمام لیگ عراق به ایران بیاید، منتظر است تا آخرین بازی اش را برای تیم فوتبال نیروی هوایی عراق انجام دهد. نیروی هوایی، در صورت پیروزی در این دیدار (مقابل الحدود) به قهرمانی در رقابت های لیگ عراق دست پیدا می کند.
با این تفاسیر، بشار رسن به دوبازی آینده سرخپوشان پایتخت مقابل نفت تهران و سیاه جامگان مشهد نمی رسد اما قرار است پیش از بازی رفت پرسپولیس برابر الاهلی عربستان به تمرینات شاگردان برانکو اضافه شود.
بد نیست بدانید یکی از مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس به ما گفته بود: «لیست بازیکنان تیم برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان را به AFC فرستاده ایم اما نتوانستیم نام بشار رسن را در این لیست اضافه کنیم. البته امیدواریم مسئولان کمیته اجرایی لیگ قهرمانان با ما همکاری کنند و اجازه بدهند بعد از دریافت ITC او از باشگاه نیروی هوایی، بشار را به لیست آسیایی مان اضافه کنیم.»
با این حساب اگر بشار به ایران بیاید و در تمرینات پرسپولیس هم شرکت کند، فعلا و تا پیش از اجازه قطعی AFC حق بازی در آسیا برای پرسپولیس را ندارد و تا وقتی کارت بازی او از سوی سازمان لیگ ایران صادر نشود، در لیگ برتر خودمان نیز نمی تواند به میدان برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی