صحبت های محسن مسلمان درباره درگیری با احمدزاده و مسائل مالی
محسن مسلمان هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر به مشکلات مالی توجهی نداریم و فقط برای برد به میدان می‌رویم.

صحبت های محسن مسلمان پس از بازی با نفت تهران

محسن مسلمان پس از برتری ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: من در خصوص تیم حریف نظر نمی‌دهم، اما خدا را شکر شرایط تیم خودمان خوب است و همچنان مشغول بدنسازی برای دیدار با الاهلی عربستان هستیم. ما در مقابل الاهلی جای اشتباه نداریم، اما اگر در لیگ، یک یا دو اشتباه داشته باشیم می‌توانیم آن را جبران کنیم، حضور در دوران بدنسازی باعث شده است بدن‌های‌مان در دیدارهای ابتدایی سنگین باشد، اما رفته رفته به شرایط خوب دست پیدا می‌کنیم.
تمام تمرکزمان نیز در حال حاضر ابتدا پیروزی مقابل سیاه‌جامگان است و پس از آن به دیدار با الاهلی فکر می‌کنیم.

او در خصوص درگیری‌اش با احمد امیرکامدار هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: فکر کنم کامدار به شکل بدی روی پای من آمد. فغانی روی صحنه دید کافی را نداشت و من نیز یک لحظه تمرکز خود را از دست دادم. نباید تمرکزم را از دست می‌دادم، اما به هر حال در فوتبال این مسائل پیش می‌آید.
مسلمان در خصوص جر و بحثی که بعد از این صحنه با فرشاد احمدزاده داشت، عنوان کرد: فرشاد برادر کوچک من است. در پرسپولیس اختلاف معنایی ندارد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص مشکلات مالی این تیم و اینکه دریافتی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: ما کاری دیگر به مسائل مالی نداریم و فقط در تمامی دیدارها برای پیروزی به میدان می‌رویم، اگر پولی به ما دادند دم‌شان گرم و دست‌شان درد نکند و اگر هم ندادند برای قهرمانی به میدان می‌رویم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir