شایعه پاس ندادن به منشا چگونه بوجود آمد؟
شایعاتی درباره پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس به منشا مطرح شده است, اما این شایعه از کجا بوجود آمد؟

چرا گفت اگر پاس بدهند، آقای گل می‌شوم؟!

 منشا می‌گوید با كسی مشكل ندارد. از گلزنی طارمی ناراحت نمی‌شود و خلاصه همه چیز را رد می‌كند. در نهایت می‌گوید در پرسپولیس هم می‌ماند.
برانكو هم می‌گوید كسی در پرسپولیس نیست كه به همدسته‌‌اش پاس ندهد.

بازیكنان هم یكی‌یكی موضع می‌گیرند كه این چه حرفی است و از این داستان‌ها در پرسپولیس ندارند ولی به نظر یك جای این داستان مشكل دارد. منشا در اول فصل با توپ پر به پرسپولیس آمد و در چند مصاحبه حرف‌هایی زد كه سوژه بازیكنان شد.

آن روزها كه هنوز طارمی تكلیفش را روشن نكرده بود و بعضی‌ها تصور می‌كردند منشا مهاجم یك باشد اما روز 12 تیر او در مصاحبه‌ای حرف‌هایی زد كه باعث شد تا بازیكنان در محفلی دوستانه به آن واكنش نشان دهند. علاوه بر اینكه بارها گفت آقای گل می‌شود و حتی برای منصوریان كری خواند، در مصاحبه‌ای گفت: «اگر به من پاس دهند، آقای گل می‌شوم.»

همین جمله منشا باعث شد تا چند بازیكن نامی تیم بگویند: «جو گرفتش!» منشا در روزهایی این جمله را گفت كه دقیقاً شایعاتی درباره احتمال پاس ندادن به منشا مطرح بود. بازیكنان پرسپولیس می‌گویند همین حرفی كه منشا زد، باعث شد تا به این شایعات دامن زده شود و در واقع خود او بوده كه این شرایط را به وجود آورده است.

یكی از بازیكنان پرسپولیس در محفلی دوستانه گفته است: «چرا گفت اگر پاس بدهند، آقای گل می‌شوم؟ آن هم در روزهایی كه این داستان‌ها داشت درست می‌شد. او نباید این حرف را می‌زد...»

در این داستان، فعلاً منشا نفر اول مقصرها شناخته شده است. البته پرسپولیسی‌ها دوست ندارند به شایعات دامن زده شود. این تیم در شرایط خوبی است و با قدرت در صدر جدول است. شنیده می‌شود با توجه به اتفاقات رخ داده، اطرافیان منشا هم از او خواسته‌اند تا كمتر مصاحبه كند و اگر هم مصاحبه می‌كند، حواسش بیشتر باشد!

منشا از نیمكت‌نشینی در پرسپولیس ناراحت است و پرسپولیسی‌ها هم به او گفته‌اند آرام باش، این شرایط موقتی است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی