بشار رسن یا برانکو: کدام حرفه ای هستند؟
بشار رسن و برانکو هردو حرفه ای عمل کرده اند و نتیجه این همکاری به سود پرسپولیس بوده است.

حرفه ای و موثر مثل بشار رسن

 بازیکنان جدید هر تیمی نیاز به زمان دارند تا در تیم خود جا بیفتند و با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند. این موضوع در تیم‌های باشگاهی امری طبیعی است ولی در تیم‌های ملی بازیکنان فقط چند روز فرصت دارند تا با تاکتیک‌های تیمی و بازیکنان هماهنگ شوند.

این موضوع خودش دلیلی است تا بعضی از مربیان و بازیکنان در تیم‌های ملی موفق نباشند و نتوانند خود را با شرایط وفق بدهند. بشار رسن بازیکن جدید سرخپوشان، وقتی به این تیم پیوست کارشناسان منتظر بودند ابتدا او را در بازی‌های لیگ برتر مشاهده کنند تا در مورد کیفیت این بازیکن نظر بدهند که آیا می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد یا نه؟ اما برانکو نشان داد بی‌دلیل بازیکن جدید جذب نمی‌کند.

تجربه این مربی کروات در تیم‌های ملی به او کمک می‌کند تا از فیلم و آنالیزها بتواند بازیکن خوب را شناسایی کند و فقط با دو یا سه جلسه تمرین بازیکن را برای به میدان رفتن آماده کند. برانکو نشان داد هم می‌تواند مربی خوبی در تیم‌های ملی باشد و هم در تیم‌های باشگاهی عملکرد مطلوبی داشته باشد.

البته نباید از حرفه‌ای‌گری بازیکن جوان عراقی پرسپولیس هم به سادگی عبور کرد. بازیکنی که در تمرینات کمتر در کنار تیم اصلی بوده و بیشتر در جلسات تاکتیکی با تیم آشنا شده است. رسن در هر دو بازی که به میدان رفت فقط سه روز قبل‌تر به تیم اضافه شد و با سه جلسه تمرین به میدان رفت و با عملکرد خوبی که از خود نشان داد، خیلی زود به ترکیب اصلی پرسپولیس اضافه خواهد شد.

در باب درخشش رسن باید گفت هم برانکو حرفه‌ای است و هم رسن.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی