بامحرومیت پرسپولیس تکلیف امید عالیشاه چه می شود؟
امید عالیشاه هنوز تکلیف بازگشتش به پرسپولیس را نمی‌داند و آیا با محرومیت پرسپولیس می تواند بار دیگر به این تیم بپیوندد؟

تکلیف امید عالیشاه چه می شود؟

امید عالیشاه به پرسپولیس برمی‌گردد؟‌ این سوال از زمان اعلام حکم فیفا علیه قرمزها، به یک سوال پرتکرار در بین هواداران باشگاه تبدیل شده . پرسپولیس در دو پنجره نقل و انتقالات اجازه امضای قرارداد با نفرات جدید را نخواهد داشت و طبیعتا چهره‌ای مثل امید عالیشاه که به واسطه قانون سربازی از باشگاه جدا شده‌، می‌تواند سهم خودش را در آینده پرسپولیس به دست بیاورد.

داستان او و تیم محبوب‌اش تا امروز داستان عجیبی بوده. امید به عنوان یک جوان نه چندان شناخته‌شده به پرسپولیس دایی در لیگ سیزدهم اضافه شد و در همان اولین مسابقه با باز کردن دروازه ملوان، اشتیاق و استعدادش را به رخ کشید.

او زود جای ثابتی در جمع قرمزها به دست آورد و در دربی رفت لیگ چهاردهم با زدن گل 3 امتیازی تیمش به استقلال، قاب سکوهای سرخ را هم دزدید. او حتی به تیم ملی نیز دعوت شد اما نتوانست به همین سرعت به پیشرفت ادامه بدهد و رفته رفته در تیم برانکو به نیمکت چسبید.

او ناگهان از پرسپولیس جدا شد تا برای سپری کردن سربازی به تراکتور ملحق شود اما نه مثل احمد نوراللهی فرصت یک خداحافظی احساسی را به دست آورد و نه مثل احمد، در ملا عام برای این جدایی اشک ریخت.

او شروع درخشانی در تراکتور داشت اما به خاطر حکم فیفا، از بازی برای این تیم بازماند. سرنوشت این بازیکن به طرز عجیبی به احکام فیفا علیه باشگاه‌های ایرانی گره خورده و این بار حکم فیفا، او را در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار داده است. شماره عالیشاه در پرسپولیس، حالا به بازیکن دیگری سپرده شده اما او هنوز این شانس را دارد که جایگاه‌اش را در تیم برانکو، پس بگیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir