انتقاد شدید پیشکسوتان پرسپولیس از هدایتی
کمک های میلیاردی حسین هدایتی به پرسپولیس باعث واکنش پیشکسوتان پرسپولیس از وی شده است.

چرا اینقدر به پرسپولیس کمک کرده ای؟

بازیکنان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به شرایط همکاری یکی از هواداران متمول این باشگاه با مدیران فعلی گلایه مند هستند.

چند روزی است که حسین هدایتی مصاحبه های تندی انجام داده و مدعی است که کمک های بلاعوض به پرسپولیس کرده و تلاش داشته تا با پول هایش، این باشگاه را از خطراتی که تهدیدش می کرد، برهاند. از جمله این ادعاها می توان به نکات زیر اشاره کرد:

-به باشگاه 700 میلیون پول داده تا کاوه رضایی را پرسپولیسی کنند اما نه این بازیکن به پرسپولیس پیوست و نه پول هدایتی را پس داده اند.

-به مهدی طارمی یک میلیارد و 150 میلیون تومان کمک نقدی در قالب یک چک کرده تا رضایت باشگاه ریزه اسپور مبنی بر جدایی را جلب کند ولی طارمی پول را در جیبش گذاشته و این مشکلات را برای پرسپولیس به وجود آورده است.

-فایل صوتی از طارمی دارد که در آن، طارمی عنوان کرده پول را به باشگاه ریزه اسپور می رساند.
و...

در همین راستا شنیدیم وقتی حسین هدایتی در یک مراسم مذهبی و هیات عزاداری وارد شد، تعدادی از پیشکسوتان باشگاه به او خورده گرفتند که تو چرا این همه به باشگاه کمک کرده ای و چرا وقتی به مدیران باشگاه پول دادی، هیچ رسیدی دریافت نکردی؟ امروز با چه مدرکی می خواهی حرف هایت را ثابت کنی و کلا چرا با امثال طاهری و ترکاشوند همکاری کرده ای؟

به همین علت انتقادات شدیدی از سوی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از حسین هدایتی صورت گرفته و باید دید هدایتی قرار است چه تصمیمی برای این موضوع بگیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: روزنامه گل