برانکو: در ۳۰ دقیقه سه گل زدیم, به الهلال هم می توانیم
برانکو در مصاحبه ای گفت که به استقلال خوزستان در 30دقیقه 3 گل زدیم پس می توانیم به الهلال هم گل بزنیم

صحبت های برانکو پس از بازی مقابل استقلال خوزستان

برانکو پس از دیدار برابر استقلال خوزستان در جمع اصحاب رسانه گفت: احترام خاصی برای بازی امروز قائل هستیم. استقلال خوزستان برای ما همیشه یک رقیب سخت بوده است. مخصوصا بازی‌های‌مان در اهواز سخت بوده است. بدون چند بازیکن فیکس تیم که اکثرا ملی پوش هستند بازی کردیم.

وی افزود: هنوز باخت به الهلال تاثیرش در ذهن بازیکنان است. نگرانی و احترامی نسبت به حریف امروزمان داشتیم اما در کنار آن برای کسب برد به میدان آمدیم. به بازیکنان به خاطر برد خوبشان تبریک می‌گویم. از یار دوازدهم تیم‌مان تشکر می‌کنم. آنها به خوبی ما را حمایت کردند. این همه عشق را که در تیم می‌بینم واقعا خوشحال می‌شوم.

برانکو در ادامه تصریح کرد: بازی خوبی بود. گلی که خوردیم باعث امیدواری حریف شد. به دنبال گل چهارم بودیم که منشا نتوانست پنالتی را گل کند. اگر گل چهارم را می‌زدیم ادامه کار راحت‌تر می‌شد. در نیمه دوم کار را با عدم اطمینان شروع کردیم. شاید ترسی بابت بازگشت استقلال خوزستان در تیم وجود داشت. در ادامه بازی خوب و روتین کار کردیم. باز هم به بازیکنانم به خاطر نمایش خوبشان تبریک می‌گویم.

ایوانکوویچ ادامه داد: همانطور که گفتم در ابتدای نیمه دوم کمی عصبیت و ترس در تیم ایجاد شد. عدم اطمینان داشتیم. اگر ضعف فیزیکی بود در 15 دقیقه آخر بازی را در دست نمی‌گرفتیم پیروزی بهترین راه برای بالا بردن اعتماد به نفس است.

برانکو در مورد بازی با الهلال گفت: یک بازی بزرگ و سخت در انتظار ما است. رفتن به نیمه نهایی یک افتخار بزرگ است. بازی رفت را چهار بر صفر باختیم که یک شکست بزرگ بود. برای برد به دیدار برگشت می‌رویم و می‌توانیم برگردیم. امروز در 30 دقیقه سه گل زدیم این کار را می‌توانیم در عمان هم انجام دهیم. کسب نتیجه بسیار سخت است اما باید به خودمان اطمینان کنیم. طبیعی است که چند بازیکن غایب‌مان را در این بازی نیاز داریم. اگر یک درصد شانس داشته باشیم با تمام قوا بازی می‌کنیم و می‌جنگیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خوزستان مهد فوتبال ایران است و در زمان حضور او در تیم ملی 5-6 بازیکن خوزستانی در تیم ملی بودند اما اکنون با وجود اینکه دو بازیکن خوزستانی در تیم نوجوانان خوب عمل می‌کنند اما از آنها استفاده‌ای نمی‌شود، افزود: بله فوتبال خوزستان قدرت زیادی دارد. من از 5-6 بازیکن خوزستانی استفاده می‌کردم ولی در مورد مشکلات خوزستان من نباید پاسخگو باشم و بهتر است در این مورد از مسئولان سوال کنید. این جا پتانسیل و استعداد بزرگ دارد. تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل آلمان بازی بسیار خوبی انجام داد و یک موفقیت بزرگ به دست آورد اما من نباید بگویم چه کاری باید انجام داد.

ایوانکوویچ در خصوص مشکلات مالی استقلال خوزستان، عنوان کرد: همه تیم‌ها مشکل مالی دارند. این شرایط برای هیچ باشگاهی رضایت بخش نیست. استقلال خوزستان با یک تیم کاملا عوض شده در حال کار کردن است. این کار برای مربیان ساده نیست که شرایط را مثل قبل کنند. عبدا... ویسی نشان داده فوتبال را می‌فهمد. او تیمش را درست خواهد کرد و همه چیز درست می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir