سوژه روز: محسن مسلمان در راه عباس‎زاده، گابریل و صادقیان
خط خوردن نام محسن مسلمان هافبک بازیساز تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با نفت تهران، اتفاقات جدیدی را رقم زده است.

محسن مسلمان به ترکیب بازمیگردد؟

محسن مسلمان از لیست 18 نفره پرسپولیس برای دیدار مقابل نفت تهران در جام حذفی خط خورد. این اتفاق در حالی رخ داد که مسلمان در بازی های اخیر پرسپولیس، عملکرد بسیار ضعیفی داشت و به خصوص در دیدار برگشت مقابل الهلال عربستان، هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند.

مسلمان در دو فصل اخیر، یکی از مهم ترین بازیکنان پرسپولیس به نظر می رسید زیرا با وجود نیمکت نشینی و گاهی سکونشینی در فولاد خوزستان، در بازگشت به پرسپولیس توانست شکوفا شده و چهره جدیدی از خود را به اهالی فوتبال در ایران نشان بدهد اما این بازیکن هرگز به دور از حاشیه نبود.

او بارها با بازیکنان حریف در میدان درگیر شد و مسائلی از جمله شادی پس از گل یا شوخی در تمرین را رقم زد تا همیشه در صدر اخبار حاشیه ای قرار بگیرد. حالا نیز می گویند به این خاطر که مسلمان به تعویض خود در بازی با الهلال اعتراض کرده، توسط برانکو تنبیه شده و باید در لیست انتظار و خارج از لسیت 18 نفره بازی قرار بگیرد.

برانکو سابقه اخراج بازیکنان به این خاطر را داشت. او محمدعباس زاده، گابریل فرناندو و البته پیام صادقیان را به جرم اعتراض به تعویض یا نیمکت نشینی کنار گذاشت و به راحتی آب خوردن توانست بدون آنها، قهرمانی برای پرسپولیس به دست بیاورد. مسلمان نیز شرایطی شبیه به آنها رقم زده است و باید خیلی مراقب خودش باشد وگرنه امکان دارد تمام داشته هایش را از دست بدهد و از پرسپولیس رفتنی شود. او باید برای خود فرصت های بهتری جهت بازگشت بسازد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی