علیرضا بیرانوند چه کار کرد که هواداران نام عابدزاده را فریاد می زدند؟
رابطه این روزهای هواداران پرسپولیس با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم‌شان خوب نیست و کامل سرد شده است.

سردی روابط علیرضا بیرانوند و طرفداران پرسپولیس

علیرضا بیرانوند خیلی زود در دل هواداران جا باز کرد. همان روزهایی که تلاش خودش را کرد تا از تیمی که منصوریان هدایتش را برعهده داشت رضایت نامه بگیرد و به پرسپولیس بیاید.هر چند که در همان زمان نقل قولی از او منتشر شد که بیرانوند را به سمت استقلال کشاند اما هواداران پرسپولیس خیلی زود فراموش کردند که او چه حرفی را به زبان آورده است؛وقتی که امضای او پای برگه قرارداد با سرخپوشان نشست.

او پرسپولیسی شد و سال قبل هم قرارداد خودش را تا سال 1400 با این تیم امضا کرد تا خیال همه هواداران را راحت کند که دروازه شان تا چند سال بیمه است اما دقیقا جرقه از همان سال قبل زده شد.

وقتی که بازیکنان به دلیل عدم پرداخت مطالبات شان اعتراض می کردند و این اتفاق واکنش تند هواداران را به همراه داشت.نخستین شعارها از همان سالی که پرسپولیسی ها قهرمان شدند آغاز شد،جایی که یک بار بیرانوند مصاحبه کرد و گفت:«یادشان رفته 10 سال منتظر قهرمانی بودند، حالا این جواب ماست.»ا

ظهار نظری که مثل ریختن هیزم در آتش بود.گذشت و گذشت تا اینکه به همین یکی دو ماه قبل و اظهار نظر جنجالی دیگری از بیرانوند رسید.جایی که علیرضا با وجود قرارداد تا 4 سال آینده اش ادعا کرد که می خواهد سرباز شود و از پرسپولیس به تراکتورسازی برود.حتی شایعه شد که او خودش برای این کار پیش قدم شده و تماس هایی را هم با مسئولان تراکتورسازی برقرار کرده است.

ادعایی که البته هرگز به اثبات نرسید.همین اظهار نظر و اصرار او برای جدایی از پرسپولیس و اینکه پس از آن سرباز شود باعث شد تا خشم هواداران دوباره آنها را علیه دروازه بان خودشان کند.

در بازی دیروز با پدیده زمانی که بیرانوند برای گرم کردن وارد زمین شد از هیچ سکویی صدای تشویق کردن شنیده نشد.همیشه رسم بر این بود که وقتی دروازه بان پرسپولیس وارد زمین می شد،هواداران به استقبالش می رفتند و با تشویق های خود به او روحیه می دادند.با این حال این پایان کار نبود.

هواداران دست بردار نبودند و در جریان بازی بارها و بارها احمد رضا عابدزاده و بوژیدار رادوشوویچ را مورد تشویق قرار دادند.اتفاقی که باعث از کوره رفتن بیرانوند شد و او را وادار کرد تا با نشان دادن علامت"هیس"هواداران را دعوت به سکوت کند.کاملا مشخص است که رابطه بیرانوند و هواداران پرسپولیس سرد سرد است و آنها پس از اظهار نظرهای جنجالی او ظاهرا دوست ندارند که او از دروازه تیم شان محافظت کند.

جالب اینجاست که هواداران پرسپولیس همیشه رابطه خوبی با دروازه بان های خودشان داشته اند و حساب آنها همیشه از سایر بازیکنان جدا بوده است اما این رابطه بین بیرانوند با این هواداران دو آتشه چندان خوب نیست و کارد را چنان به استخوان شان رسانده که نام دروازه بان اسطوره ای اسبق خودشان،یعنی عابدزاده را فریاد می زنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir