واکنش برانکو به توهین بیرانوند به طرفداران پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین صبح امروز این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

برانکو: از هواداران برای حرکت بیرانوند عذر می‌خواهم

برانکو ایوانکوویچ درباره تساوی این تیم برابر پدیده و هم‌چنین اظهارنظرش مبنی بر بحرانی بودن بازی‌های لیگ پس از تعطیلات، گفت: نه متاسفانه راهی برای خروج از این بحران نیست. این قضیه مشکل تمام باشگاه‌های دنیا است. من از بازی تیمم راضی هستم اما فقط نتیجه‌ نگرفتیم. اگر به نتایج دیگر تیم‌ها دقت کنید اثرات این تعطیلات را می‌بینید. ما در دیدار دیروز تلاش کردیم و می خواستیم پیروز شویم اما موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد.

او ادامه‌ داد: اگر ضربه ایستگاهی قاضی در دقایق پایانی به گل تبدیل می‌شد بازی با نتیجه‌ای بر خلاف  روند ۹۰دقیقه تمام می‌شد. ما هفت امتیاز را در بازی‌های خانگی از دست داده‌ایم. در این بازی‌ها نه پیکان، نه سیاه‌جامگان و نه پدیده شانسی را روی دروازه‌ ما ایجاد نکردند اما ما هفت امتیاز در خانه را از دست دادیم.

سرمربی پرسپولیس ‌در ادامه گفت: دفاع ما مقابل پدیده خوب کار کرد اما در خط حمله شانس با ما یار نبود. سید جلال حسینی، منشا و علیپور فرصت‌هایی را از دست دادند اما در کل بازی خوبی بود. گل نزدن در هر بازی وجود دارد. من بازی الهلال را مشاهده کردم و آن‌ها نیز در مقابل حریف خود پنج موقعیت خوب را از دست دادند. حریفان دیگر نیز به همین شکل هستند. در بازی دیروز و در ابتدای نیمه دوم کمی ضعف داشتیم که در بازی با سایپا هم این قضیه پیش آمده بود اما در ادامه‌ فشار آوردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل پارس جنوبی جم در هفته‌ سیزدهم، گفت‌: این بازی فضای خوبی خواهد داشت. ما یک امتیاز از صدر جدول رده‌بندی پایین‌تر هستیم و دربی بزرگی را در هفته‌ بعد پیش‌رو خواهیم داشت. این بازی به اندازه تمام بازی‌های ما سخت خواهد بود. ما به دنبال بهانه مانند آب و هوا نیستیم. این دیدار دربی است و جزو بازی‌هایی است که به خاطر آن زندگی می‌کنیم. مطمئنا جو جهنمی خواهد بود و از این بهتر چیزی برای بازیکن وجود ندارد.

برانکو ایوانکوویچ در مورد حواشی پیرامون علیرضا بیرانوند، گفت: من کار بیرانوند را توجیه نمی‌کنم و به او حق نمی‌دهم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم، زیرا همه چیز ما برای هواداران است. گاهی اوقات باید بازیکنان را درک کنیم، زیرا حساسیت‌هایی ایجاد می‌شود. بیش‌تر از همه خود بیرانوند متاسف است. بازیکنان در این شرایط باید کمی درک شوند. بیرانوند باید بداند پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازی کردن برای این تیم ساده نیست. در هر بازی ۵۰  تا ۶۰ هزار جفت چشم از نزدیک و ۳۰ تا ۴۰ میلیون هوادار از خانه این تیم را حمایت می‌کنند و بازی‌های این تیم را مشاهده می‌کنند. ما به هواداران‌مان افتخار می‌کنیم و به انرژی  که آن‌ها به ما می‌دهند می‌بالیم. آن‌ها یار دوازدهم ما بودند و ما از این که آن‌ها را خوشحال نکردیم غمگینیم.

او درباره تکرار رفتارهای نامناسب بازیکنان پرسپولیس با هواداران، توضیح داد: ما با این رفتارها برخورد خواهیم کرد اما این وقایع همیشه پیش خواهد آمد. همیشه کسانی هستند که ظرفیت پایینی دارند. این اتفاق در آینده هم خواهد بود اما خدا را شکر اکنون به حداقل رسیده است. من با این که شما می‌گویید هواداران حق زیادی در تیم ما دارند موافق هستم. ما به خاطر آنان این جا هستیم. من از طرف خودم از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

برانکو درباره این که  هواداران پرسپولیس منتظر عذرخواهی بیرانوند هستند، گفت‌: من از طرف خودم عذرخواهی می‌کنم. من می گویم او مقصر است. با بیرانوند برخورد خواهد شد و جریمه خواهد شد.  

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکل همیشگی بین سکوها و بازیکنان، گفت‌: مثلا دو سال است  در مورد محسن ربیع‌خواه می نویسند اما او دو سال است که برای قهرمانی پرسپولیس تلاش می‌کند اما آن‌ها کار خود را می‌کنند. گاهی اوقات باید بازیکنان را درک کرد، زیرا ماشین نیستند و انسان هستند و باید آن‌ها فهمیده شوند.

سرمربی کروات سرخ‌ها درباره موفقیت بازیکنان پرسپولیس در تمرینات شوت‌زنی در تمرین و هم‌چنین موفق نبودن آن‌ها در دیدار مقابل پدیده،  توضیح داد: مقابل این تیم شوت‌های کمی به سمت دروازه‌ زده شد. بازیکن باید در کسری از ثانیه تصمیم بگیرد که چه کاری انجام دهد. ما در تمرینات‌مان همیشه شوت‌زنی را خواهیم داشت اما این  که بازیکن چه موقع از آن در زمین استفاده کند به خود او بر می‌گردد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir