دل نوشته علیرضا بیرانوند برای هواداران واقعی پرسپولیس
علیرضا بیرانوند با نوشتن دل نوشته ای, از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

عذرخواهی علیرضا بیرانوند از هواداران پرسپولیس

علیرضا بیرانوند این روزها حسابی در حاشیه است. او که با یک مصاحبه حسابی مورد غضب هواداران قرار گرفت با نشان دادن علامت «هیس» به آنها در جریان دیدار مقابل پدیده مشهد حاشیه‌ساز شد. علامتی که در حقیقت واکنشی بود به هواداران تیم سرخپوش پایتخت که وقتی توپ به دست این گلر می رسد احمدرضا عابدزاده را تشویق می کردند.

بیرانوند اما پس از اینکه به خاطر این کارش حسابی مورد انتقاد قرار گرفت با انتشار متنی طولانی برای هواداران پرسپولیس به این انتقادها پاسخ داد. او در این دلنوشته طولانی نوشت:

«هدفم از نوشتن اين مطالب تبرئه خودم نيست فقط ميخوام چند كلمه با هواداران واقعی پرسپوليس درد دل كنم نه اون چند هوادارنمايی كه از اول بازی فقط روي اعصابم راه رفتند! اگه اونا واقعأ هوادار پرسپوليس بودن تو اون شرايط به فكر نتيجه گرفتن تيم بودن نه به حاشيه رفتن! من هيچگاه دوست نداشتم با نا آرام كردن پرسپوليس به اهداف خودم برسم ولی اگه نياز باشه با دليل و مدرك اونا رو به همه معرفی خواهم كرد تا همه بدونن که چه کسانی در لباس هواداری دلالی می کنند و این مسائل جهت رسیدن به چه خواسته هایی است.

عزيزان ، عده ای خاص قصد داشتند منو روبروی هوادارا بزارن كه متأسفانه موفق هم شدن ولی افسوس که دیر متوجه شدم که دشمن و دوست پرسپولیس کیست!

هيچگاه نگفتم كه از كسی يا شخصی بزرگترم چه برسه به پرسپوليس كه بزرگترين تيم آسياست و آرزوي هر بازيكنی هست كه عضوی از اون باشه ولی متأسفانه عده ای با جار و جنجال سعي در تلقين اين موضوع به هواداران داشتند!

نكته ديگه ، پيش كشيدن سرگذشتم هست ! عزيزان كسی از گذشته من اطلاع نداشت و نميدونست كی هستم ، ولی هميشه و با افتخار گذشته خودمو به همه ميگفتم كه از كجا به كجا رسيدم ، ميگفتم كه بچه عشاير هستم و در چادر زندگی كردم ،در میدون آزادی خوابیدم و الان به اینجا رسیدم ، دوس ندارم به اينجا كه رسيدم خودمو گم كنم و هويتی جعلی واسه خودم بسازم ، ساده بودنی كه هميشه چوبش رو خوردم ولی شكست نخوردم رو دوس دارم ، چون خدايی كه منو از اون شرايط سخت به اينجا رسوند مطمئنم نگهدار من خواهد بود.

عزيزانم «من شايد كامل نباشم ولی كاملأ خودمم » همانگونه كه از علايق و سلايقم صحبت ميكنم از نگرانی و بيم های هم صحبت میكنم و دنيا را همان گونه كه هست میشناسم نه اينكه لاف عاشقی بزنم ولی در عمل هيچ گونه تطابقی با احساسم نداشته باشم! من یاد نگرفتم با تخریب دیگران به جایی برسم بنابراین سختمه کسی بخواد روم پا بزاره ، غرور و شخصیتمو با زد و بند به دست نیوردم که براحتی خردش کنم ، حاصل هزاران بدبختی و سختی و شب نخوابیست.

هر انسانی در زندگی خطا داره و ممكنه دلی رو آزار بده كه منم از اين قاعده مستثنی نيستم و اشتباهی انجام دادم كه در آن مصاحبه منظورم را بد بيان كردم ولی سوالی از برخی دانشمندان و  قلم به دستان دارم كه آيا يك بار موضوعی را موشكافانه بررسی كرديد و ببينيد در پشت پرده حوادث چه ميگذرد و بیرانوند  چرا فلان حركت اشتباه را انجام داد ، انتقاد از اشتباه و به مسلخ كشيدن هر عقيده اي راحت و آسان است ولي ارشاد و محبت و كار هر كسی نيست فقط شخص دلسوز می خواهد كه در قبال خطاي افراد دلسوزانه رفتار کند نه فقط ایراد بگیرد.

در آخر از هواداران واقعی پرسپولیس، آنهایی که قلباشن برای پرسپولیس می تپد و هم تیمی ها و مربیانم و پیشکسوتانی که حمایت و گاه نصیحتم کردند ممنونم و امیدوارم خطای ناخواسته من که ناشی از سبب سازی عده ای دشمن بود را به بزرگی خویش ببخشند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir