افشاگری کاپیتان جلال و ایجاد جبهه جدید در جنگ میلیاردی پرسپولیس!
سیدجلال حسینی با انتقاد از مدیران پرسپولیسی و دعواهای بی دلیلی که به پا کرده‌اند، بخشی از گناه جام حذفی را به گردن‌شان انداخته است.  

 

سیدجلال حسینی: پولی به ما نرسیده است!

سیدجلال حسینی کاپیتان قرمزها بعد از شکست تیمش در جام حذفی برابر نفت آبادان حرف هایی زده در انتقاد از طاهری و حسین هدایتی. البته او گفته بود بچه های تیم صبح را با این حرف ها و دعواها شروع کرده اند و شاید منظورش این بوده که شب بازی خیلی های شان بیدار نشستند و این دعوا را دیده اند.

او البته از این گفته که پول های یادشده به بازیکنان نرسیده است و این بحث ها فقط باعث بیشتر شدن حاشیه ها شده است و تیم را به هم ریخته اند.

جالب اینکه جلال حسینی همراه با وحید امیری، بیرانوند ،گولچ، طارمی و چند بازیکن دیگر تیم، از آنهایی است که بحث دریافت های 400 تا 700 میلیون تومانی شان از هدایتی یا پول هایی که به وسیله او به تیم تزریق شده بود را مطرح کرده بودند.

حالا اما او گفته پولی داده نشده و این بحث پول ها و اعداد و ارقامی که مطرح می شود، بیشتر تمرکز بازیکنان را به هم می زند. اینکه دقیقا پول ها در پرسپولیس چه شدند. این پول ها آیا 5 میلیارد بوده اند یا 20 میلیارد تومان، از ابهام هایی است که حسابی همه چیز را در پرسپولیس به هم ریخته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir