خبرخوب برای پرسپولیسی ها: سرانجام مشکل احمد نوراللهی حل شد
گویا مشکل احمد نوراللهی هافبک جوان پرسپولیس حل شده و او از نیم فصل دوم می تواند سرخپوشان را همراهی کند.

مشکل احمد نوراللهی برطرف شد

خبر جالبی به دست مان رسید مبنی بر اینکه به احتمال بسیار زیاد، احمد نوراللهی از هفته آینده می تواند برای پرسپولیسی ها به میدان برود زیرا مشکلش به صورت کامل حل شده و قرار است مدت آموزشی خدمت سربازی خود را در انتهای فصل سپری کند.

این بازیکن بدون پشت سر گذاشتن دوران آموزشی، از پادگان تراکتوری ها خارج شد. البته تراکتوری ها نیز نسبت به ادامه فعالیت نوراللهی عدم نیاز خود را اعلام کردند و به همین علت، شماره 8 سرخپوشان به تمرینات اضافه شد اما مجوز بازی به دست نیاورده است اما شنیدیم با پیگیری های اخیر، نوراللهی به زودی و شاید از هفته آینده بتواند برای سرخپوشان بازی کند.

نام این بازیکن در لیست پرسپولیس قرار دارد و نیازی به تمدیدقرارداد نیست اما برای صدور کارت بازی، سازمان لیگ در انتظار آخرین مجوز از سازمان نظام وظیفه است تا در همین فصل نقل و انتقالات زمستانی، کارت نوراللهی را صادر کند.

شاید دلیل انتشار عکس نوراللهی توسط سیدجلال حسینی نیز همین بود. بد نیست بدانید گرشاسبی بارها گفته بود مشکل این بازیکن را حل می کند و از سوی دیگر، کمپینی به نام «#احمد_را_آزاد_کنید» که در فضای مجازی و توسط هواداران پرسپولیس شکل گرفته بود، به صفحه وزیر ورزش کشیده شد و شاید از وزارتخانه نیز تدابیری برای حل این موضوع اندیشیده شده باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:خبرورزشی