پیشنهاد الغرافه: ۵۰۰ هزار دلار برای طارمی، ۵۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس
پیشنهاد الغرافه به باشگاه پرسپولیس رسیده و این باشگاه حاضر است برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی 1 میلیون دلار هزینه کند!

مبلغ پیشنهادی الغرافه به پرسپولیس برای طارمی

طی هفته‌های گذشته و به رغم محرومیت ۴ ماهه مهدی طارمی، اخباری مبنی بر احتمال کوچ آقای گل بوشهری به لیگ ستارگان قطر به گوش می‌رسید.

در حالی که برخی مدعی بودند این اخبار صحت ندارد بالاخره باشگاه الغرافه قطر به صورت رسمی خواهان جذب مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش پرسپولس شد. با توجه به این که مهدی طارمی با پرسپولیس تا پایان فصل قرارداد دارد، بنابراین باشگاه قطری نامه مکتوب خود را به این باشگاه ایرانی ارائه داده است.

الغرافه برای نقل و انتقالات زمستانی خواهان مهدی طارمی شده چراکه این مهاجم ملی‌پوش ایرانی می‌تواند از اول بهمن در میادین رسمی به میدان برود. در این تاریخ محرومیت ۴ ماهه طارمی به اتمام می‌رسد و اگر در پرسپولیس بماند، آخر فصل می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. بنابراین یک دلار هم به باشگاه پرسپولیس نخواهد رسید اما اگر در نقل و انتقالات زمستانی طارمی جدا شود باشگاه پرطرفدار تهرانی هم درآمدزایی خواهد کرد.

باشگاه الغرافه قطر از همتای ایرانی خود خواسته است رقم پیشنهادی خود را اعلام کند. در این راستا شنیدیم در صورت انتقال مهدی طارمی به الغرافه، این باشگاه قطری حاضر است ۵۰۰ هزار دلار به پرسپولیس و ۵۰۰ هزار دلار هم به خود طارمی بدهد. البته الغرافه برای نیم‌فصل با طارمی نمی‌بندد و به احتمال زیاد به دنبال عقد قرارداد یک سال و ۶ ماهه است اما مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس بندی در قراردادش می‌گنجاند تا در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بتواند جدا شود.

الغرافه قطر امسال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود که در صورت برتری با تراکتورسازی تبریز، الاهلی عربستان و الجزیره امارات همگروه خواهد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tarafdari.com