جزئیات حریمه گادوین منشا و فرشاد احمدزاده
گادوین منشا و فرشاد احمدزاده دو بازیکن سرشناس پرسپولیس با حضور در کمیته انضباطی باشگاه، احکام خود را دریافت کردند.

جریمه گادوین منشا و فرشاد احمدزاده

گادوین منشا و فرشاد احمدزاده طی ماه های اخیر، دردسرهای زیادی برای باشگاه پرسپولیس ساخته و با حاشیه سازی های شان، اعصاب هواداران را خرد کرده اند. آخرین نمونه آن نیز، ایجاد درگیری فیزیکی در محل تمرین سرخپوشان بود که باعث شد برانکو روی نام هر دو نفر برای بازی با نفت تهران، خط قرمز بکشد.

باشگاه نیز این دو را به کمیته انضباطی فراخواند که عصر روز شنبه، این کمیته با حضور گرشاسبی، حاجی بیگی، کاشانی و ظفرقندی تشکیل جلسه داد و در نهایت آرای خود را صادر کرد. آرایی که البته به صورت کامل منتشر نشد. اما در این زمینه، یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس جزئیات تازه ای در اختیارمان قرار داد. این فرد به ما گفت: «منشا و فرشاد در اردوی امارات که چند ماه قبل و پیش از بازی با الهلال عربستان داشتیم، بی انضباطی هایی مرتکب شدند که با جریمه 50 هزار دلاری اما تعلیقی از سوی باشگاه مواجه شدند.»

این فرد که نمی خواست نامش فاش شود ادامه داد: «با توجه به درگیری فیزیکی این دو بازیکن، جدا از  آن که جریمه 50 هزار دلاری گذشته، از حالت تعلیقی به اجرایی در می آید، برای دو بازیکن 10 درصد کسر از قرارداد نیز در نظر گرفته شده است. البته باشگاه می توانست به همکاری خود با این دو بازیکن خاتمه دهد اما تصمیم بر این شد که به علت مشکلات فراوان و ابراز پشیمانی هر دو نفر، منشا و احمدزاده از روز دوشنبه و با قبول کسر قرارداد و جریمه های خود به تمرینات برگردند.»

همچنین شنیدیم گویا 10 درصد دیگر از قرارداد هر دو بازیکن به صورت تعلیقی کسر شده که در صورت تکرار بی نظمی ها، این 10 درصد نیز به جرائم گذشته اضافه می شود که در نهایت به 20 درصد کسر قرارداد به علاوه 50 هزار دلار جریمه نقدی محکوم خواهند شد. با این حساب و برای جلوگیری از چنین اتفاقی، فرشاد و منشا باید بیش از گذشته حواس شان را جمع کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی