انتقاد صریحه کریم باقری از طارمی و مدیریت باشگاه پرسپولیس
کریم باقری سکوت خود درباره انتقال مهدی طارمی به تیم الغرافه قطر را شکست.

انتقاد باقری از طارمی و باشگاه پرسپولیس

انتقال مهدی طارمی از پرسپولیس به تیم الغرافه قطر موضوعی نیست که به سادگی بشود از کنار آن عبور کرد. هواداران پرسپولیس هنوز در شبکه‌های اجتماعی از جدایی طارمی ابراز تاسف می‌کنند و دراین بین کریم باقری به عنوان مربی پرسپولیس در تازه‌ترین اظهار نظر خود صراحتا از طارمی و نوع رفتنش و همچنین مدیریت باشگاه پرسپولیس انتقاد کرده است.

باقری که به رک گویی در فوتبال ایران معروف است در مورد جدایی طارمی گفته است:

«این انتقال می‌توانست به شکل بهتری انجام شود تا نه بازیکن متضرر شود و نه باشگاه. ضمن اینکه باید این موضوع را هم در نظر گرفت که باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بوده و ما تا پایان لیگ قهرمانان فصل آینده نمی‌توانیم بازیکن جدید به خدمت بگیریم در حالی که حریفان آسیایی ما به شدت دنبال تقویت خود هستند.»

باقری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از خود طارمی گفته است؛ طارمی سال گذشته هم با رفت و آمدهایش به پرسپولیس ضربه سنگینی به باشگاه زد و منجر به محرومیت خودش هم شد. چه بهتر است وقتی بازیکنی تصمیم به جدایی می‌گیرد خیلی حرفه‌ای رفتار کند و طوری جدا شود که حرف و حدیث بوجود نیاید.»

انتقاد هواداران پرسپولیس از طارمی موضوع دیگری است که باقری در مورد آن گفته است؛ «مردم آزاداند تا نظرات خود را اعلام کنند و باید به نظرات آنها احترام گذاشت. به هر حال وقتی همه چیز روند قانونی و حرفه‌ای خودش را طی کند ، حرف و حدیثی پیش نمی‌آید و ای کاش باشگاه و طارمی در مورد این انتقال بهتر عمل می‌کردند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir