برانکو با این شرایط پرسپولیس برای بازی با پیکان دیوانه می شود!
پرسپولیس برای بازی با پیکان، نیمی از بازیکنانش را در اختیار ندارد و به نظر می رسد برانکو برای بازی با پیکان با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

مشکلات پرسپولیس برای بازی با پیکان

سرخپوشان که عادت کرده اند بعد از هر بازی، دو بازیکن خود را محروم ببینند، برای بازی بعدی مقابل پیکان حداقل 5 بازیکن خود را در اختیار ندارند و به همین علت اگر برانکو دیوانه هم شود، حق دارد!

بشار رسن که در اردوی تیم امید عراق به سر می برد و تا 10 روز آینده نیز به تهران بر نمی گردد. مهدی طارمی هم برای همیشه جدا شد و دیگر نامی از او در لیست سرخپوشان دیده نمی شود. کمال کامیابی نیا نیز مصدوم شد و باید به فکر درمان خود باشد.

از سوی دیگر، در این هفته نیز وحید امیری وینگر چپ و فرشاد احمدزاده بال راست پرسپولیسی ها با دریافت اخطار، سه کارته شده و محروم هستند تا بازی با پیکان را از دست بدهند. این شرایط، می تواند هر مربی را دیوانه کند به خصوص کسی مثل برانکو که تصور می کرد می تواند با 5، 6 برد دیگر، قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا کار را تمام کرده و قهرمانی تیمش را مسجل کند.

واقعا اگر هر مربی دیگری جای برانکو بود، امروز باید چه کار می کرد؟ کدام بازیکن در حد وحید امیری است که برود و در سمت چپ خط حمله تیم به میدان برود؟ سمت راست را به کدام بازیکن بسپارد؟ سیامک نعمتی؟ جانشین کمال کامیابی نیا بعد از یک بازی محرومیت، چه کسی خواهد بود؟ محسن ربیع خواه باید در کنار کدام هافبک در بازی مقابل پیکان به میدان برود؟ حسین ماهینی دوباره هافبک میانی می شود؟ و ده ها سوال دیگر که برانکو باید جوابش را در طول این هفته پیدا کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی