اولین شوک به پرسپولیس؛ وحید امیری به قطر می رود
وحید امیری بازیکن بی‌حاشیه‌ و مؤثری است که برانکو و پرسپولیسی‌ها بسیار از او رضایت دارند اما این بازیکن در پایان فصل این تیم را ترک می کند.

وحید امیری به قطر می رود

وحید امیری از جمله بازیکنانی است که قراردادش در پایان لیگ هفدهم با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. با وجود اصرار مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد، این هافبک ملی‌پوش هنوز زیر بار آن نرفته و بعید هم می‌دانیم برود.

شنیدیم باشگاه به چند نفر از نزدیکان وحید امیری مأموریت داده او را راضی به تمدید قرارداد کنند که تاکنون موفق به این کار نشده‌اند. ماجرا چیست؟ چرا وحید امیری تمدید نمی‌کند؟

شنیدیم وحید امیری قصد دارد پس از جام جهانی ۲۰۱۸  روسیه به خارج از کشور برود و فوتبالش را در حاشیه خلیج فارس و قطر دنبال کند. چرا قطر؟

از آنجایی که فروردین سال ۹۷ وحید امیری ۳۱ ساله می‌شود، بنابراین شانس چندانی برای بازی در اروپا ندارد. به عبارت بهتر خیلی به ندرت پیش می‌آید که تیم‌های اروپایی بازیکن آسیایی بالای ۳۰ سال بخرند اما درخشش یا حتی بازی در جام جهانی روسیه می‌تواند به حضور وحید امیری در قطر کمک کند.

با توجه به گران شدن دلار در بازار تهران وحید امیری می‌تواند با عقد قراردادی ۷۰۰ یا ۸۰۰ هزار دلاری بار خود را ببندد و آینده‌اش را از لحاظ مالی غنی و بیمه کند. بازی در پرسپولیس حداکثر سالی یک میلیارد تومان عایدی برای وحید امیری دارد، تازه اگر به موقع پرداخت شود.

این در حالی است که در فوتبال قطر به تازگی به روی فوتبالیست‌های ایرانی باز شده و وحید امیری هم به لطف درخشش در لیگ قهرمانان آسیا توجه یکی، دو تیم این کشور را به خود جلب کرده است.

در چنین شرایطی این هافبک ملی‌پوش زیر بار تمدید قراردادش با پرسپولیس نرفته و نخواهد هم رفت!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی