پشت پرده حضور برانکو در کمیته اخلاق!
برانکو ایوانکوویچ با درخواست کمیته اخلاق باید در این کمیته حاضر شود اما علت دعوت برانکو چه موضوعی بوده است؟

دعوت برانکو به کمیته اخلاق

ظاهرا کمیته اخلاق برانکو را خواسته است و این مربی ساعت 11 امروز در دفتر این کمیته حاضر می شود!

صحبت هایی وجود دارد مبنی بر اینکه دعوت از برانکو به خاطر حضور بازیکنان اوکراینی در ترکیب تیم بوده است! البته از این قضیه 1.5 سال گذشته و طبیعتا برای مربی خارجی قابل درک نیست که کمیته اخلاق وی را بابت جذب بازیکن مورد مواخذه قرار دهد. چرا که انتخاب بازیکن در حیطه انتخاب سرمربی است. از سویی بازیکنان اوکراینی اگر چه که وارد لیست تیم پرسپولیس شدند هیچ وقت نتوانستند خواسته های فنی برانکو را برآورده کنند اما این طور نبودند که در اوکراین پرنده فروش باشند و جالب اینکه هم اکنون هم در تیم های خوب این کشور در حال بازی هستند.

گفته می شود دلیل حضور برانکو در کمیته اخلاق مصاحبه این مربی علیه کروز است. سرمربی تیم پرسپولیس اخیرا در در کنفرانس خبری و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه کروز گفته در فوتبال ایران تیم ملی اولویت دوم است گفته بود کروز کی هست؟

ظاهرا این پاسخ نه به مذاق کی روش خوش آمده و نه کروز و خواستار برخورد با برانکو شده اند. کی روش پیش تر هم به خاطر مصاحبه ای که برانکو علیه او کرده بود خواستار برخورد قانونی فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم پرسپولیس شد که فداسیون فوتبال به خاطر پرسپولیس و محبوبیت برانکو در ایران و اینکه این موضوع چالش جدیدی را درست نکند به نوعی ماجرا را مدیریت کرد.

دعوت از برانکو به کمیته اخلاق به خاطر مصاحبه ی کی روش خبر واضح فوتبال ایران در ماه های گذشته بود. آ ئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره پیش بینی هایی داشته و حتی یکی دو مربی به این خاطر متضرر هم شدند. از سویی در ماه های اخیر به دفعات به برانکو گفته شد در مورد تیم ملی و کی روش منفی صحبت نکند به این خاطر که در ماه های منتهی به جام جهانی هستیم اما گاهی برخی حرف ها تحملش برای برانکو غیر قابل هضم است به خصوص که در ماه های اخیر همه گونه همکاری با تیم ملی داشته است.

البته به نظر می رسد جلسه امروز هم مدیریت خواهد شد تا هم کی روش راضی شود و هم برانکو. برانکو دعوت به آرامش می شود و از سویی کی روش نیز متوجه حضور برانکو در کمیته اخلاق به خاطر مصاحبه کروز خواهد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی