واکنش برانکو پس از حضور در کمیته اخلاق
برانکو سرمربی پرسپولیس می‌گوید: گرد و خاک الکی به پا شده بود و مکشل خاصی وجود ندارد.  

 

چرا برانکو به کمیته اخلاق رفت؟

برانکو بعد از جلسه کمیته اخلاق گفت:مسئولان کمیته اخلاق کار خودشان را انجام می‌دهند و یکسری اطلاعات اضافی درباره اوکراینی‌ها می‌خواستند. فقط گرد و خاک الکی به پا شده بود. کمیته اخلاق هم درباره بازی کردن یا نکردن اوکراینی‌ها سوالی نکرد، بلکه درباره چگونگی جذبشان سئوال داشت. اومانیا و بنگستون هم به پرسپولیس آمدند ولی بازی نکردند. اومانیا سومین سال است که به جام جهانی می رود ولی ذخیره محمد انصاری بود. فوتبال همین است. لوکا ماریچ هم آمد ولی زیاد بازی نکرد. ما چیزی برای پنهان کردن نداریم و هرچه که لازم بود را گفتیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شما از برگزاری این جلسه تعجب نکردید، گفت: مسولان کمیته اخلاق به وظیفه‌ خود عمل کردند. ما هم به عنوان مربی پرسپولیس به قوانین ایران احترام می‌گذاریم و چیزی برای پنهان کردن نداریم.

برانکو ایوانکوویچ در پایان درباره اینکه شنیده شده شما با رفتن بشار رسن به عراق برای بازی کشورش مخالفت کرده‌اید، گفت: این را برای نخستین بار از شما می‌شنوم. نمی‌دانستم آنها جمعه بازی دارند، اما آن روز فیفا دی نیست. من خبری ندارم. نه از باشگاه خبری آمده و نه بشار رسن حرفی به من زده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir