هشدار جدی AFC؛ هواداران پرسپولیس خیلی مراقب باشند!!
هواداران پرسپولیس باید مراقب باشند که در صورت انجام حرکات غیراخلاقی, تیم پرسپولیس از بازی خانگی با حضور تماشاگر محروم خواهد شد.

نگرانی بابت حرکات هواداران پرسپولیس

میزبانی پرسپولیس در آسیا هم خوشحال کننده است و هم نگران کننده! هواداران پرسپولیس بارها توانسته‌اند رکوردهای تعداد تماشاگر در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را جابجا کنند. آنها پرشور و جذاب هستند و به اشکال خاص و ویژه‌ای تیم محبوب‌شان را مورد تشویق قرار می‌دهند اما در میان سیل عظیم این تماشاگران پرشور، همیشه تعدادی تماشاگرنما هم هستند که بدون فکر کردن، اقدام به رفتارهایی می‌کنند که نتایج تلخی برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دارد.

تعداد انگشت شماری از تماشاگران با خود سنگ، بطری، میوه، اشیا دیگر قابل پرتاب کردن به داخل زمین، مواد محترقه، لیزر و... به داخل ورزشگاه می‌برند و در برخی از لحظات حساس بازی اقدام به سر دادن شعارهای سیاسی می‌کنند یا به دنبال نصب پلاکاردهایی با شعارهای مختلف هستند.

طبق قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا، هر گونه تخلف از جمله انداختن لیزر در چشم بازیکنان تیم حریف و سر دادن شعارهای توهین آمیز و پرتاپ اشیا به داخل زمین، با یک جلسه محرومیت تماشاگران از حضور در بازی‌های خانگی تیم‌های میزبان و جریمه نقدی برای باشگاه‌هایی که تماشاگران‌شان تخلف کرده باشند، همراه خواهد بود. با این حساب تماشاگران پرسپولیس باید مراقب رفتارهای‌شان باشند و هشدارهای AFC را کاملا جدی بگیرند.

پرسپولیس فصل قبل نیز به خاطر رفتار تعداد اندکی از تماشاگرنماهایش، به انجام بازی رفت مقابل لخویا در مرحله یک هشتم نهایی بدون حضور تماشاگران محکوم شد و آن دیدار حساس را با تساوی بدون گل به اتمام رساند. به همین علت مدیران باشگاه پرسپولیس نگران آن هستند که نکند مجددا اتفاق بدی برای تیم رخ بدهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir