تحول بزرگ در ترکیب پرسپولیس؛ یک تیم کاملا جدید
پرسپولیس با توجه به محرومیت و مصدومیت چند بازیکن کلیدی اش مجبور است با ترکیبی جدید و متفاوت به دیدار استقلال خوزستان برود.

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با استقلال خوزستان

پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان با تغییرات اساسی در ترکیب به میدان خواهد رفت. هفته بیست و چهارم لیگ برتر از جمعه چهارم اسفندماه آغاز می‌شود و پرسپولیس شنبه در تهران به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

شکست سنگین مقابل السد قطر، فشردگی مسابقات و محرومیت و مصدومیت بازیکنان باعث شده برانکو دست به تغییرات اساسی در ترکیب اولیه خودش زده و چند بازیکن را پس از مدت‌ها از ابتدا در ترکیب به میدان بفرستد. در آخرین تمرین پرسپولیس با توجه به غیبت سیدجلال حسینی به دلیل محرومیت و شجاع خلیل‌زاده و صادق محرمی به دلیل مصدومیت، زوج مرکز خط دفاعی را ربیع‌خواه و محمد انصاری تشکیل دادند و حسین ماهینی و شایان مصلح دفاع راست و چپ خواهند بود.

احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و بشار رسن سه بازیکن جدید دیگری خواهند بود که در این بازی به میدان خواهند رفت و در کنار فرشاد احمدزاده و کامیابی‌نیا خط هافبک را تشکیل می‌دهند. در صورتی که نعمتی در خط هافبک به کار گرفته شود پرسپولیس به چینش پنج هافبکه تغییر سیستم خواهد داد و بشار رسن جلوتر از کامیابی‌نیا و نوراللهی وظیفه بازیسازی را به عهده خواهد داشت و نعمتی و احمدزاده هافبک های کناری خواهند بود.

در غیر این صورت نعمتی به عنوان مهاجم در کنار علیپور زوج خط حمله پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان را تشکیل خواهد داد. احتمال نیمکت نشینی وحید امیری در این بازی به خاطر استراحت دادن به او قبل از دربی همچون منشا زیاد است

با این تفاسیر ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به این ترتیب خواهد بود: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir