عصبانیت شدید برانکو از عملکرد ربیع خواه و بشار رسن
محسن ربیع‌خواه و بشار رسن دو بازیکنی هستند که برانکو حسابی از دست آنها عصبانی است!

عملکرد ضعیف محسن ربیع‌خواه و بشار رسن

برانکو ایوانکوویچ برای دو هافبک خود در دیدار مقابل استقلال، وظایفی تعیین کرده بود که اگر این دو بازیکن به وظایف خود به صورت کامل عمل می‌کردند، وضعیت نتیجه متفاوت از آن چه می‌شد که رقم خورد و شاید پرسپولیس می‌توانست حداقل به تساوی با حریف دیرینه‌اش برسد.

هنگامی که پرسپولیس صاحب توپ بود، محسن ربیع‌خواه به خاطر فشردگی این بازی، باید بیشتر پاس‌هایش را رو به جلو می‌داد و به دنبال «راه انداختن» هافبک‌های بازیساز تیم از جمله وحید امیری، فرشاد احمدزاده و بشار رسن بود اما تقریباً تمام پاس‌های محسن در عرض بود و یا رو به عقب ارسال می‌شد تا در کار تیم، تأخیر بیندازد.

از سوی دیگر، دستور ویژه برای مدل فوتبال ربیع‌خواه، بازی کردن نزدیک به خط دفاع تیم بود. او تا می‌توانست، باید به مدافعان نزدیک می‌شد تا عمق خط دفاع تیم بسته باقی بماند اما در نیمه اول در این هدف نیز ناامیدکننده ظاهر شد.


دیگر بازیکنی که کمتر از حد انتظار ظاهر شد، بشار رسن بود. بازیکنی که در شهرآورد، دو بار پست خود را تغییر داد تا شاید وضعیت برای تیم برانکو تغییر کند اما باز هم این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس در نیمه اول، بازنده و در نیمه دوم ناکام در گلزنی شد. بشار در عبور از بازیکنان روبه‌رو و همچنین ارسال پاس‌های مؤثر برای تغذیه امیری و علیپور دچار مشکلات بزرگی بود و در بازی درگیرانه نیز، تلاش می‌کرد از دست مدافعان استقلال فرار کند.

این وضعیت، باعث عصبانیت برانکو شد و هر دو نفر را در نیمه دوم از زمین بازی بیرون کشید آن هم قبل از دقیقه 75.

برانکو بعد از بازی نیز در یک جمع خودمانی گفته بود اگر این دو سورپرایزش برای تیم استقلال عملی می‌شد، سرخپوشان می‌توانستند تیم حریف را شکست بدهند؛ اول اینکه ربیع‌خواه در نقش یک پاسور و تقویت‌کننده حملات ظاهر شود و در ثانی، بشار در حد و انتظار خود ظاهر شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی