صحبت های محسن مسلمان پس از بازی کردن پس از چند هفته
محسن مسلمان هافبک پرسپولیس می‌گوید هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس نیست. اگر شرایط فراهم باشد در این تیم می‌مانم.

محسن مسلمان: اگر پرسپولیس مرا نخواهد تصمیم دیگری می‌گیرم

پس از پیروزی ۲ بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل الوصل امارات، محسن مسلمان، هافبک این تیم در جمع خبرنگاران درباره وجود سه تیم ۶ امتیازی در این گروه و شانس تیمش برای راهیابی به مرحله بعد گفت:به طور صددرصد از گروه‌مان صعود می‌کنیم. ما صدر جدول هستیم. یک بازی با الوصل در امارات داریم. با السد در تهران دیدار خواهیم کرد و می‌توانستیم در ازبکستان هم نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک پرسپولیس درباره تشویق پرشور هواداران در هنگام ورود او به زمین گفت: من دست تک تک هواداران را می‌بوسم. آن‌ها به من لطف دارند. هواداران به من ارزش دادند. من در ۶ هفته گذشته یک دقیقه هم بازی نکردم اما هیچ گلایه و حرفی نداشتم. این نظر سرمربی تیم است که کدام یک از بازیکنان در ترکیب حضور داشته باشند. دست تک تک هواداران را می‌بوسم و از برانکو تشکر می‌کنم که بالاخره به من بازی داد. تمام تلاشم را می‌کنم که تیمم نتیجه بگیرد و خدا را شکر می‌کنم که توانستم مقداری به تیم کمک کنم.

او در واکنش به اینکه آیا در پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند و قراردادش را با این تیم تمدید می‌کند گفت: هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس نیست. اگر شرایط فراهم باشد در این تیم می‌مانم. دوست دارم در پرسپولیس باشم و تمام تلاشم را می‌کنم که در تیمم بمانم.

مسلمان درباره شایعه وجود اختلاف میان او و سرمربی تیم و توصیه باشگاه برای بازی دادن به محسن مسلمان از سوی برانکو تاکید کرد: اگر قرار بود از طرف باشگاه توصیه‌ای وجود داشته باشد باید زودتر اقدام می‌کردند. قطعا چنین چیزی وجود ندارد. مربی تیم صلاح دانست که من در هفته‌های اخیر بازی نکنم. من با هیچ کس مشکلی نداشتم. اینکه روزنامه‌ها می‌نویسند من با سپاهان صحبت کردم درست نیست. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و اگر به مرحله بعد صعود کنیم بازی‌های بیشتری خواهیم داشت. اگر در پایان فصل باشگاه من را نخواست آن موقع یک تصمیم می‌گیرم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir