خبر ویژه سرپرست پرسپولیس برای هواداران
گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که رئیس فیفا صحبت های وزیر ورزش درباره محرومیت پرسپولیس را پذیرفته و قول پیگیری ویژه داده است.

صحبت های وزیر ورزش با رئیس فیفا بخاطر پرسپولیس

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره ای که با اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در تهران برای لغو محرومیت این باشگاه از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی داشته است، گفت: فرصتی بود که در ابعاد مختلف با رئیس فیفا تعامل کنیم. در ملاقاتی که اینفانتینو با آقای سلطانی فر داشتند، وزیر ورزش علاوه بر تاکید حق فوتبال ایران در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس نیز به طور ویژه صحبت کردند. ضمن اینکه به ناحق برای ما محرومیت مطرح شده بود، با استدلال قوی آنرا مطرح کرد. رئیس فیفا هم سر تکان می داد و نشان این بود که حرفهای وزیر را پذیرفته است!

گرشاسبی ادامه داد: زمانی که اینفانتینو برای تماشای دربی به ورزشگاه آزادی آمد، گزارش مختصر و جامعی را از روند پرونده محرومیت باشگاه پرسپولیس و تعاملی که با باشگاه ریزه اسپور ترکیه داشتیم ارائه کردیم او که خیل عظیم جمعیت هواداران به خصوص پرسپولیسی ها را دیده بود به من گفت تمام تلاشم را می کنم که این مورد شما را پیگیری ویژه بکنم. ما هم منتظریم تا خبر خوشی را بدهند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir