اقدام جالب علیرضا بیرانوند 3 روز قبل از دربی
علیرضا بیرانوند از سه روز قبل از دربی, تلفن همراه خودش را خاموش کرد و خودش را  از فضای مجازی دور کرد تا با ذهنی آماده به دربی بیاید!

3 روز قبل از دربی بیرانوند چه کرد؟

در روزی که همه بازیکنان پرسپولیس با نزول فاحشی مواجه شده بودند، علیرضا بیرانوند عملکرد بهتری نسبت به سایر همبازیانش داشت.

سنگربان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی گرچه یک گل خورد اما روی آن تقصیری نداشت. بیرانوند یک موقعیت فوق‌العاده خطرناک را از مامه باباتیام گرفت و یک بار هم اقدام به دریبل زدن مهاجم استقلال کرد تا اعتماد به نفس بالایش را نشان بدهد. نمایش خوب دروازه‌بان ملي‌پوش پرسپولیس در شهرآورد 86 همه را به فکر فرو برد که چرا بیرانوند این قدر سرحال است؟

شنیدیم علیرضا بیرانوند از 3 روز قبل از آغاز بازی با استقلال تلفن همراه خودش را خاموش کرد. اینستاگرام و فضای مجازی تعطیل و تمام تمرکز خود را روی تمرین و استراحت خوب گذاشت تا بتواند در شهرآورد 86 موفق باشد.

این در حالی است که اغلب بازیکنان پرسپولیس حتی روز بازی با استقلال همچنان در اینستاگرام و فضای مجازی فعال بودند! به هر حال تفاوت عملکرد یک بازیکن شهرآورد با همبازیانش شاید در همین نکته نهفته باشد. اینکه یکی تمام تمرکز و هم و غم خود را در اردوی فوتبال می‌گذارد و دیگری کماکان غرق در فضای مجازی است!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی