پیشنهادات وسوسه انگیز به برانکو؛ پرسپولیس بدون مربی می شود؟
برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد جدی از فدراسیون ازبکستان روبرو شده است.

چند پیشنهاد وسوسه انگیز به برانکو

در حالی که طی روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر پیشنهاد تیم ملی ازبکستان به کارلوس کی‌روش شنیده می‌شد و حتی شایعاتی مبنی بر عقد قرارداد این مربی پرتغالی با فدراسیون ازبکستان در دبی شنیده به گوش می‌رسید اما به نظر می‌رسد به دلیل پیشنهاد سنگین مالی کی‌روش، این فدراسیون بابت پیشنهادش عقب‌نشینی کرده است. شنیده‌ می‌شود کی‌روش رقمی در حدود بالغ بر ۳ میلیون دلار از فدراسیون فوتبال ازبکستان در خواست کرده‌ است.

به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون فوتبال ازبکستان عزم خود را جزم کرده‌اند تا سرمربی بعدی تیم ملی کشور خود را از ایران انتخاب کنند چرا که این فدراسیون چند وقتی است که به سراغ برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق تیم فوتبال پرسپولیس آمده و خواهان عقد قرارداد با این مربی کروات شده است. مسئولان فدراسیون ازبکستان به دلیل رزومه خوب برانکو خواهان عقد قرارداد با او شده‌اند و حتی ارتباط‌هایی هم در این زمینه بر قرار شده است. برانکو اما پاسخی به این پیشنهاد نداده و اعلام کرده به دلیل حضور در کوران بازی‌های آسیایی و لیگ برتر همه تمرکز خود را بر روی بازی‌های آینده پرسپولیس قرار داده است.

پیشنهاد فدراسیون ازبکستان به برانکو البته تنها پیشنهاد رسیده به این مربی کروات نیست. فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی هم برای مذاکره با برانکو ابراز تمایل کرده و ارتباط‌هایی هم برقرار شده است. این در حالی است که ۲ تیم از باشگاه‌های اماراتی هم به برانکو پیشنهاد کار داده‌اند تا تلاش کنند یک بار دیگر پای او را به این لیگ حوزه خلیج فارس باز کنند.

سرمربی پرسپولیس به دلیل عملکرد موفق در لیگ عربستان با تیم الاتفاق این روزها دو پیشنهاد هم از باشگاه‌های این کشور دریافت کرده است. الاهلی عربستان هم که به دنبال برکناری ربروف بوده به برانکو بابت حضور در این تیم پیشنهاد داده است. باشگاه النصر عربستان هم خواهان حضور برانکو در تیمش شده اما سرمربی پرسپولیس فعلا پاسخی به این پیشنهادها نداده‌ است.

تیم‌ها و کشورهای پیشنهاد دهنده به برانکو با خیال اینکه با پرداخت غرامت می‌توانند این مربی کروات را جذب کنند به دنبال برقراری ارتباط با برانکو هستند. در این بین اما پیشنهاد تیم ملی ازبکستان که حدود ۶ ماه است به دنبال برانکوست جدی‌تر از سایر گزینه‌هاست و مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور حتی خواهان برگزاری جلسه حضوری با سرمربی پرسپولیس شده‌اند. در این بین باید دید موضع باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir