نوه سعید راد از لیست پرسپولیس خارج می شود!
لیست پرسپولیس برای فصل آینده تغییرات زیادی ندارد اما یک موضوع مهم در این مورد به چشم می خورد که گویا آدام همتی نوه سعید راد از لیست بازیکنان پرسپولیس خارج می شود.

آدام همتی از لیست پرسپولیس خارج می شود؟

در خصوص لیست فصل آینده پرسپولیس، گمانه زنی های زیادی وجود دارد. یکی از این گمانه زنی ها، این است که باید یک نفر از لیست فصل آینده سرخپوشان کنار برود و آن فرد شاید آدام همتی نوه سعید راد، ستاره بزرگ سینمای ایران باشد.

پرسپوليس اين فصل در فهرست بزرگسال خود 18 بازيكن داشت: علیرضا بيرانوند، بوژیدار رادووشویچ، سيدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهينی، محمد انصاري، شایان مصلح، محسن ربيع خواه، کمال كاميابی نيا، احمد نوراللهی، وحید اميری، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، احسان علوان زاده، فرشاد احمدزاده، علی عليپور، گادوین منشا و مهدی طارمی.

البته با توجه جدايی طارمی، در فصل آینده امید عاليشاه که مدعی است مدت خدمت سربازی اشت به پایان رسیده می تواند جايگزين او در فهرست شود.

با این حال فصل آينده متولدين11 دی ماه 1374  به بعد سهميه زير ٢٣ محسوب مي شوند. از فهرست فعلي پرسپوليس صادق محرمی متولد 11 اسفند 1374 است بشار رسن عراقی نیز متولد 22 آذر 1375 که این موضوع نشان می دهد هر دو نفر همچنان سهميه زير ٢٣ خواهند بود. تنها بازيكنی كه از لیست زیر 23 سال به لیست بزرگسالان اضافه می شود، آدام همتی است كه متولد 2 بهمن 1373 است. با این حساب، وضعیت سنی این بازیکن و اینکه با چنین شرایطی باز هم می تواند در پرسپولیس بماند، با تصمیم برانکو مشخص خواهد شد. البته شاید از بین همتی و علوان زاده، یک نفرشان از لیست خارج شود. این در حالی است که پرسپولیس مجوز جذب بازیکن جدید ندارد و عالیشاه با قرارداد قبلی به جمع سرخپوشان برمی گردد.

طبق قانون نقل و انتقالات، تيم ها مي توانند ١٨ بازيكن بزرگسال، ٩ بازيكن زير ٢٣ سال، ١٥ بازيكن زير ٢١ سال یا سهمیه اميد و ١٥ بازيكن زير ١٩ سال یا سهمیه جوانان در فهرست داخلي خود داشته باشند. برای پر کردن لیست تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسيا نیز٣٠ بازيكن بدون در نظر گرفتن رده سنی قابل ثبت نام است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی